Kliknutím na nadpis zobrazíte detailní informace o události
Soutěž Nejlepší podnikatelský záměr
7. října2011 - 29. února 2012, 19:00 - 23:00 : Jiné
Technologické inovační centrum s.r.o. ve spolupráci se Zlínským krajem a partnery vyhlašuje již pátý ročník studentské soutěže o nejlepší podnikatelský záměr. Odborně-kreativní soutěž určená pro studenty středních, vyšších odborných a vysokých škol ve Zlínském kraji podněcuje studenty k vytvoření vlastního originálního podnikatelského záměru. Podnikatelský záměr může být zpracován na libovolné téma a z jakéhokoliv oboru, dokonce mohou studenti v soutěži zúročit i svůj již realizovaný projekt, pokud doba jeho realizace není delší než 1 rok před vyhlášením letošního ročníku soutěže. Organizátoři soutěže si kladou za cíl najít a podpořit životaschopné nápady mladých lidí, kteří o vlastním podnikání uvažují nebo s podnikáním začínají. Cílem realizace soutěže je také přiblížit studentům problematiku podnikání a podnikatelské prostředí. „I v letošním ročníku připravujeme v průběhu realizace soutěže několik doprovodných workshopů na související témata, jako např. jak napsat podnikatelský záměr, možnosti financování podnikání, nástroje podpory začínajících podnikatelů, příklady úspěšných podnikatelů apod.“, uvedla Mgr. Daniela Sobieská, ředitelka Technologického inovačního centra s.r.o. Do soutěže se studenti mohou hlásit ve dvou kategoriích: 1) student/studentský tým střední školy a 2) student/studentský tým vyšší odborné školy a vysoké školy. Své podnikatelské záměry mohou studenti do soutěže zasílat až do 29. února 2012. Autory nejzajímavějších záměrů čekají prezentace před odbornou porotou v rámci druhého kola hodnocení. Studenti budou mít možnost získat zpětnou vazbu od odborné poroty, která bude složena z partnerů soutěže, investorů a podnikatelů. Na nejlepší podnikatelské záměry čekají ceny v hodnotě cca 120.000,- Kč. Opět je tu i možnost získání prostor pro podnikání. Tím je roční bezplatný pronájem kanceláře v centru Zlína - v Podnikatelském inkubátoru Technologického inovačního centra s.r.o. V letošním ročníku bude organizátorem soutěže udělena také cena pro střední školu za podporu podnikatelského myšlení u studentů. „Z předchozích ročníků zaznamenáváme rostoucí zájem studentů o účast v soutěži. V předešlém ročníku se do soutěže přihlásilo téměř 50 studentů/studentských týmů a mnozí z nich svůj záměr realizují“, doplnila Mgr. Daniela Sobieská. Vyhlášení výsledků soutěže proběhne na jaře příštího roku. Na realizaci soutěže se podílejí následující partneři: Agentura pro ekonomický rozvoj Vsetínska, o.p.s., Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest, Austin Detonator s.r.o., Junior Achievement Česká republika, HEXXA komunikační agentura s.r.o., OQO Global a.s., Podnikatelský inkubátor Kunovice – Panský Dvůr s.r.o., Regionální centrum kooperace a.s., Regionální podpůrný zdroj, s.r.o., Sběrné suroviny UH s.r.o., Sdružení pro rozvoj Zlínského kraje, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Valašskokloboucké podnikatelské centrum s.r.o., Industry Servis ZK a.s. Kontakt: Bc. Daniel Vaněk vanek@ticzlincz, tel.: 734 443 879
Open Access: Otevřený přístup k vědeckým informacím v EU a ČR
12. října 2011, 9:00 - 16:00 : Seminář
Technologické centrum AV ČR společně s českými zástupci projektu OpenAIRE pořádají jednodenní seminář na téma otevřeného přístupu k vědeckým informacím. Cílem semináře je seznámit se současným stavem problematiky otevřeného přístupu zejména v souvislosti s programy na podporu VaV, představit její vývoj ze strany EU i ČR a vyvolat diskuzi na české úrovni jak z pohledu české VaV politiky a vlastníků programů, tak ze strany výzkumných institucí. Kontakt: Jméno: Lucie Vavříková Telefon: 234006117 Fax: Email: vavrikova@tccz
DEVÁTÉ ČESKÉ DNY PRO EVROPSKÝ VÝZKUM
26. - 27. října 2011, 9:00 - 17:00 : Konference
Technologické centrum AV ČR ve spolupráci s Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy pořádají již devátý ročník konference ČESKÉ DNY PRO EVROPSKÝ VÝZKUM (CZEDER9), která se v letošním roce uskuteční ve dnech 26. - 27. října 2011. První konferenční den (26. října 2011) se budou konat dvě doprovodné akce, které se zaměří na Evropský inovační a technologický institut a na spolupráci ve výzkumu a vývoji se třetími zeměmi. Obě doprovodné akce se uskuteční v prostorách Technologického centra AV ČR, Ve Struhách 27, Praha 6. Hlavní konference, která je naplánována na 27. října 2011, se bude věnovat představení Horizontu 2020 - budoucího rámcového programu na podporu výzkumu a inovací , dále se zaměří na excelenci evropského výzkumu a zapojení průmyslu do projektů rámcových programů. Konference bude doplněna kulatým stolem k institucionálním strategiím pro zapojování do evropské výzkumné spolupráce. Konference se v letošním roce uskuteční v prostorách hotelu Diplomat, Evropská 370/15, Praha 6. Předběžný program konference včetně odkazu na registraci naleznete v nejbližších týdnech na těchto webových stránkách: http://www.enterprise-europe-network.cz/akce/id-1934/
Výroční konference EFIN
24. listopadu 2011, 9:00 - 16:00 : Konference
Výroční konference projektu Efektivní instituce se bude konat 24. listopadu 2011 v Olomouci. Program, přesné místo a čas konání budou včas upřesněny. Pro bližší informace sledujte prosím naše webové stránky. Svůj předběžný zájem o účast na konferenci můžete projevit na e-mail: efin@msmtcz.
Kontaktní osoba: Naďa Nevěřilová, e-mail: nada.neverilova@msmtcz, tel: 775733246
Inovace 2011
6. - 9. prosince 2011, 9:00 - 17:00 : Jiné
Je věnováno koncepčním otázkám inovačních procesů, inovačního podnikání, systému inovačního podnikání v ČR, inovační infrastruktuře ČR a regionální inovační infrastruktuře, regionálním inovačním strategiím, vědeckotechnickým parkům, technologickým platformám a klastrům, komercializaci výsledků výzkumu, vývoje a inovací, inovačním produktům a jejich fi nancování, technologickému profi lu ČR, ochraně duševního a průmyslového vlastnictví, technologiím životního prostředí, materiálovému inženýrství a přípravě odborníků pro oblast inovačního podniká- ní, zahraniční spolupráci v oblasti výzkumu, vývoje a inovací, výsledkům rámcových programů EU, strukturálních fondů EU na období 2007–2013, programům KONTAKT, EUREKA a Eurostars a COST. Součástí programu je prezentace výsledků aktivit sítě Enterprise Europe Network v České republice, kde plní AIP ČR úlohu asociovaného partnera