Zápis 2. jednání kontrolní skupiny pro veřejnou zakázku Nepřímé nástroje financování výzkumu a vývoje
20.července 2004
Přítomni: Ing.V. Neumajer, Ing. K. Mráček, Ing. M.Marek,CSc., PhDr. A.Tříšková, Ing. S.Trojanová, Mgr. M. Věříš
Program:
1) Dotazníky firmám
2) Oponentní řízení
3) Termíny jednání a ukončení veřejné zakázky
ad 1)
Na úvod jednání byl připomenut průběh prací na veřejné zakázce,a to zejména vyhodnocování údajů z dotazníků firmám.Pro tento účel bylo osloveno 180 firem, které v současné době vracejí vyplněné dotazníky.
ad 2)
Dalším bodem jednání bylo dohodnutí podrobností oponentního řízení, zejména složení oponentní komise, ve které mají být zástupci MŠMT, řešitelé zakázky a 2 oponenti. Dále bylo diskutováno o výběru oponentů pro zpracování posudků na veřejnou zakázku.
ad 3)
V souvislosti s oponentním řízením byly dohodnuty následné termíny, které odpovídají harmonogramu veřejné zakázky podle smlouvy.
Studie řešitele má být odevzdána k připomínkovému řízení 2.8. 04.
Oponentní komise se má sejít 12.8. 04.
Zapsala:
PhDr.A.Tříšková