Na dobu určitou do 31. prosince 2026
Pracoviště: Senovážné náměstí 26, Praha 1
Platová třída: 13.
Platové ohodnocení:
- platový tarif 30.780 Kč až 45.420 Kč v závislosti na počtu let praxe
- osobní příplatek v závislosti na kvalitě výkonu práce
Obor státní služby:
- 3 – Audit
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Předpokládaný nástup: 15. listopadu 2024 nebo dle dohody
Žádosti doručte do: 16. října 2024
Charakteristika vykonávaných činností:
- garant*ka kontrol;
- provádění veřejnosprávních kontrol dodržování podmínek u příjemců finančních podpor ze státního rozpočtu poskytovaných ministerstvem;
- podíl na komplexním vyhodnocení výsledků finančních kontrol;
- spolupráce na zpracování přehledu o zjištěních kontrolního orgánu při výkonu veřejnosprávní kontroly o porušení rozpočtové kázně ve smyslu zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech;
- hodnoticí, rozborové a konzultační poradenské činnosti.
Výhody na straně žadatele:
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- ochota flexibilně pracovat v týmu;
- řidičský průkaz sk. B;
- velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
- znalosti v oblasti vzdělávací politiky a školství.
Více informací o poskytovaných benefitech naleznete zde.
Informace o zpracování osobních údajů správcem naleznete zde.
Podrobnější informace o místě a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v níže přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
VYB 165 Oznámení o vyhlášení výběrového
řízení.pdf
VYB 165 Žádost o přijetí do služebního poměru.docx
Těšíme se na případnou spolupráci.
Kontaktní osoby:
Ing. Alena Sitová, e-mail: alena.sitova@msmtcz, tel.: 234 811 109
vedoucí oddělení kontroly veřejné finanční podpory
nebo
Ing. Lucie Capoušková, e-mail: lucie.capouskova@msmtcz, tel.: 234 811 665, LinkedIN
administrátorka výběrového řízení
Vyvěšeno na úřední desce: 23. září 2024
Odstraněno z úřední desky: 17. října 2024