Na dobu neurčitou s funkčním obdobím 5 let
Pracoviště: Karmelitská 386/8, Praha 1
Platová třída: 15.
Platové ohodnocení:
- platový tarif 39.820 Kč až 59.020 Kč v závislosti na počtu let praxe
- příplatek za vedení v rozmezí 17.706 Kč až 23.608 Kč
- osobní příplatek v závislosti na kvalitě výkonu práce
Obory státní služby:
- 1 – Finance
- 3 – Audit
- 38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Další požadavky:
- podmínka praxe v souladu s § 57 odst. 3 zákona o státní službě, tj. v uplynulých 15 letech výkon činnosti podle § 5 zákona o státní službě nebo činnosti obdobné[1], a to nejméně po dobu 2 let, z toho nejméně po dobu 1 roku ve vedoucí funkci nebo jako člen statutárního orgánu právnické osoby
Předpokládaný nástup: 1. ledna 2025 nebo dle dohody
Žádosti doručte do: 9. prosince 2024
Charakteristika vykonávaných činností:
- řízení a koordinace činnosti odboru; vedení, motivace, kontrola, informování a hodnocení dvou podřízených útvarů;
- koncepční činnost v oblasti předběžné (řídící) kontroly;
- zajišťování správy rozpočtu ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů;
- stanovování výše finančních prostředků, které je možno vynaložit na úhradu závazků.
Výhody na straně žadatele:
- ekonomické vzdělání;
- velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel - na pokročilé úrovni) a IISSP (Integrovaného informačního systému Státní pokladny);
- vysoké pracovní nasazení, samostatnost, iniciativnost;
- velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti;
- ochota a schopnost rychle se učit novým věcem, zodpovědnost, pečlivost;
- dobrá znalost procesu řídící kontroly ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů;
- orientace v oblasti prostředků ESIF.
Více informací o poskytovaných benefitech naleznete zde.
Informace o zpracování osobních údajů správcem naleznete zde.
Podrobnější informace o místě a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v níže přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Čestné prohlášení_dle § 4 odst. 3 lustračního zákona.doc
VYB 217 Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.pdf
VYB 217 Žádost o přijetí do služebního poměru.docx
Těšíme se na případnou spolupráci.
Kontaktní osoby:
Ing. Pavel Křeček, e-mail: pavel.krecek@msmtcz, tel.: 234 811 466
vrchní ředitel sekce ekonomické a legislativní
nebo
Ing. Lucie Capoušková, e-mail: lucie.capouskova@msmtcz, tel.:
234 811 665, LinkedIN
administrátorka výběrového řízení
Vyvěšeno na úřední desce: 29. listopadu 2024
Odstraněno z úřední desky: 10. prosince 2024
[1] Splnění předpokladu praxe v souladu s § 57 odst. 3 zákona o státní službě dokládá příslušnými listinami (např. pracovní smlouva, potvrzení o zaměstnání vydané zaměstnavatelem, výpis z personálního spisu, které prokazují zastávanou pozici.)