Budeme pořádat úspěšnou akci na prezentaci volnočasu pro děti věku ZŠ. V loňském roce šla celá akce za MAP, letos se DDM, které bylo minulý rok významným účastníkem a spolupořadatelem naší akce, rozhodlo pojmout akci jako vlastní „projektový den“. To znamená, že si veškeré náklady budou financovat ze šablon. Nicméně budeme v jednu chvíli na jednom místě se stejným obsahem a záměrem. V loňském roce jsme měli jeden plakát – nyní bude dosti matoucí na jednu akci zvát dvěma plakáty. Co ostatní aktivity?
Můžete mi, prosím, poradit, jak co nejlépe skloubit oba projekty tak, aby celá náročná akce proběhla bez zbytečných problémů a byla zároveň srozumitelná i pro příjemce – tedy děti a jejich rodiče?
V případě, že se na organizaci akce budou podílet 2 různé projekty, je z pohledu způsobilosti výdajů nezbytné jednotlivé výdaje akce jasně přiřadit k danému projektu (popřípadě je rozdělit mezi oba projekty). V žádném případě není možné, hradit jeden výdaj současně z obou projektů. Rozdělení výdajů mezi projekty musí reflektovat aktivity uvedené v projektové žádosti daného projektu a výši finančních prostředků uvedených v rozpočtu projektu. Náklady na tvorbu plakátu je možné v případě dohody obou projektů rozdělit mezi oba projekty (v tomto případě by měla být na plakátu jasně uvedena identifikace obou projektů).
Odpověď platná k datu: 25. červen 2018 12:41