Projekt SRP, který se zaměřuje na zlepšení strategického řízení a plánování ve školách, představil pojetí pedagogického leadershipu a formy jeho podpory. Ve vybraných školách projekt ověřuje systém intenzivní podpory a poskytuje vzdělávání širšímu vedení škol, mentoring, koučink a supervize. Zkušenosti sdílejí školy navzájem a současně i s místními aktéry působícími ve vzdělávání.
Projekt SYPO seznámil účastníky se Stálou konferencí ředitelů. Její členové budou spolupracovat na stanovení podmínek potřebných pro zvyšování kvality řízení škol, vedení pracovníků ve školství, a ke zvyšování kvality vzdělávání i celého vzdělávacího systému. Projekt kromě jiného analyzoval vzdělávací nabídku pro ředitele. Výsledky ukázaly, že nejvíce vzdělávacích akcí pro ředitele škol se zaměřovalo na vedení a řízení organizace. Naopak v oblasti vedení a řízení vzdělávání a výchovy převažovala témata jako sociálně patologické jevy, evaluace vzdělávacího procesu a inkluze.
Další setkání s realizátory Individuálních projektů systémových se uskuteční v září 2019 k tematice gramotnosti.