Ve dnech 11. a 12. března se uskutečnilo 21. zasedání skupiny NESLI, která se zabývá zejména ukazateli popisujícími vzdělávací systémy. Na jednání v Praze se probíraly např. ukazatele týkající se platů učitelů v porovnání s jinými osobami, časová dotace pracovních povinností učitelů a ředitelů škol, definice pracovníků v terciárním vzdělání (zejména zařazení studentů v doktorském studiu), vzdělávání a péče v raném věku a další.
Dále 13. – 15. března navázalo 21. zasedání skupiny LSO, která je zaměřena na ukazatele popisující vztah vzdělávání a trhu práce.
„Česká republika poprvé v historii programu INES nabídla možnost jednání obou skupin na jednom místě v jednom týdnu. Tento krok byl velice pozitivně přijat a v programu jednání se objevil prostor pro prezentaci práce druhé skupiny. Jednání obou skupin bylo věcné a intenzivní, výstupy budou prezentovány na zasedání koordinační skupiny INES Working Party, která se schází 18. – 20. března 2019 v Paříži,“ uvedl Vladimír Hulík, vedoucí Oddělení statistických výstupů a analýz MŠMT, který se jednání účastnil.