Projekty končící v roce 2022 budou finančně vypořádány na formuláři „Část B Finanční vypořádání dotací na akce v rámci programového financování, na projekty výzkumu, vývoje a inovací a na projekty spolufinancované z rozpočtu Evropské unie a z prostředků finančních mechanismů“ (příloha č. 3 k vyhlášce č. 367/2015 Sb.).
Formulář bude obsahovat přehled všech ukončených projektů v roce 2022 za celou organizaci, tj. poskytovateli se nezasílá příloha jednotlivě za každý ukončený projekt.
Vysoké školy a univerzity předloží údaje o finančním vypořádání dotací na emailovou adresu ivana.machackova@msmtcz, Oddělení podpory vysokých škol – 320.
Příspěvkové organizace, podnikatelské subjekty, neziskové a podobné organizace, veřejné výzkumné instituce a nepodnikající fyzické osoby předloží ministerstvu údaje o finančním vypořádání dotací na účelovou a institucionální podporu na výzkum a vývoj za rok 2022 nejprve elektronicky na e-mailovou adresu: hana.lukavcova@msmtcz. Následně po kontrole odešlou formulář prostřednictvím datové schránky nebo v tištěné podobě na adresu MŠMT Oddělení řízení mezinárodních programů VaVaI – O33 k rukám Ing. Lukavcové v doporučeném termínu do 10. února 2023. Termín pro zaslání finančního vypořádání stanovený vyhláškou č. 367/2015 Sb. je 15. února 2023.
Formulář Část B přílohy č.3 ke stažení zde:
Finanční vypořádání - příloha 3B s návodem.xlsx,(12,96 kB)
Nespotřebovaný zbytek dotace organizace převedou na účet cizích prostředků (depozitní účet) MŠMT
číslo 6015-821001/0710
specifický symbol 33
v termínu stanoveném vyhláškou č. 367/2015 Sb. v platném znění, tj. do 15. února 2023.
Současně s převodem vratek dotací zašlou organizace na e-mailové adresy: hana.lukavcova@msmtcz, aviza@msmtcz avízo o vratce.
Náležitosti avíza:
- název příjemce
- kód projektu
- částka vratky
- rok, za který finanční prostředky vracíte (tj. rok, ve kterém byla dotace převedena z MŠMT na váš účet)