Termíny odevzdání ZAZ:
U projektů LE14xxx odevzdávejte ZAZ v termínu do 30 kalendářních dnů po ukončení realizace dle pokynů poskytovatele, nejpozději však do 31. ledna následujícího kalendářního roku.
U projektů LE15xxx odevzdávejte ZAZ nejpozději do 30 kalendářních dnů od data ukončení řešení projektu.
Požadované dokumenty ZAZ pro projekty LE14xxx a LE15xxx:
- vyplněný formulář ZAZ.doc,
- zápis z oponentního řízení,
- čestná prohlášení členů oponentního řízení,
- oponentní posudky,
- výkaz uznaných nákladů za kalendářní rok 2017 a za celé období řešení projektu (tzv. analytická sestava z účtárny),
- souhlasné vyjádření MŠMT v případě, že byly v průběhu roku uskutečněny dílčí změny ve skladbě uznaných nákladů projektu, pokud je podle smlouvy toto vyjádření potřeba tj:
- v případě projektů řady LE14xxx, dílčí změny skladby uznaných nákladů projektu, přesahující 20 % výše každé z položek, nebo 50 tis. Kč v daném kalendářním roce v souhrnu,
- v případě projektů řady LE15xxx, dílčí změny skladby uznaných nákladů projektu, přesahující 60 tis. Kč v daném kalendářním roce v souhrnu
- přílohy dle Vašeho uvážení (např. kopie plné moci pro podpis titulní strany).
- oznámení o změnách v řešitelském týmu
- přílohy podle potřeby (např. kopie plné moci pro podpis titulní strany)
ZAZ odevzdávejte podepsané, vytištěné (včetně všech příloh) na podatelnu MŠMT, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1 poštou k rukám příslušného administrátora a zároveň ZAZ odevzdávejte elektronicky na CD. Formuláře ZAZ vkládejte ve formátu word, ve formátu pdf vkládejte ostatní dokumenty a 1. podepsanou titulní stranu ZAZ. Titulní stranu ZAZ musí podepsat statutární zástupce příjemce nebo osoba k tomu zmocněná. Přílohou ZAZ pak musí být kopie plné moci/vnitřního předpisu, na jehož základě podepsala daná osoba titulní stranu. ELEKTRONICKÁ A LISTINNÁ PODOBA MUSÍ BÝT TOTOŽNÁ.
Vrácení nedočerpaných finančních prostředků:
V souvislosti s příslušným ustanovením smlouvy o poskytnutí účelové podpory MŠMT žádá o převod prostředků, které nebudou v projektu s určitostí do 31. 12. 2017 čerpány, zpět na výdajový účet MŠMT č. ú. 821001/0710, a to do 30. 11. 2017 nebo v termínu podle smlouvy. Příjemce je povinen totéž zajistit i u případných dalších účastníků projektu. Pokud nestihnete prostředky vrátit do 30. 11. 2017 nebo v termínu podle smlouvy, vracíte tyto při zúčtování ze SR za rok 2017 na účet 6015-821001/0710 po 1. 1. 2018.
Avízo o vratce, prosím, zašlete e-mailem na paní Ing. Zuzanu Plencnerovou (zuzana.plencnerova@msmtcz). V avízu musí
být vrácené prostředky označeny - z jakého programu nebyly dočerpány (např. EUPRO II), kód projektu (např. LE15001).
Účelově určené prostředky převedené do fondu z minulého kalendářního roku musí být do konce řešení projektu vyčerpány k účelu, ke kterému byly poskytnuty, v případě jejich nedočerpání se tyto prostředky vrací na účet MŠMT: 19-821001/0710 v rámci finančního vypořádání vztahů se státním rozpočtem na začátku následujícího rozpočtového roku.
Přílohy:
EUPRO II POKYNY K OPONENTŮRÁM 2017, soubor typu zip, (112,21 kB)
Program EUPRO II
PhDr. Alena Dlouhá, CSc.
Odbor strategických programů a projektů
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Karmelitská 529/5
118 12 Praha 1
tel: +420 234 812 913
e-mail: alena.dlouha@msmtcz