ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Skoč na obsah Skoč na navigaci

MŠMT ČR MŠMT ČR

Navigace

  • Ministerstvo
    • Základní informace
    • Služby veřejnosti
    • Legislativa
    • Hospodaření resortu
    • Kariéra na MŠMT
    • Pro novináře
    • Ceny MŠMT
    • Genderová rovnost
    • Archiv
  • Vzdělávání
    • Školství v ČR
    • Pedagogičtí pracovníci a pracovnice
    • Společné vzdělávání
    • Předškolní vzdělávání
    • Základní a základní umělecké vzdělávání
    • Střední vzdělávání
    • Vyšší odborné vzdělávání
    • Vysoké školství
    • Spec.vzděl., prevence, inst. vých.
    • Školní stravování
    • Další vzdělávání
    • Školský rejstřík
    • Organizace školního roku
  • Mládež
    • Aktuality
    • Politika mládeže
    • Mládež v pohybu a ve zdraví
    • Finanční podpora
    • Neformální a zájmové vzdělávání
    • Mezinárodní spolupráce
    • Letní tábory
    • Odkazy
    • Kontakty
    • Archiv
  • Sport
    • Kontakty
    • Národní rada pro sport
    • Dokumenty
    • Akreditace - změna od 1. 1. 2020
    • Antidoping
    • Sport
    • Neinvestiční dotace
    • Investiční dotace
    • ARCHIV
  • Výzkum a vývoj
    • BEZPEČNOST VÝZKUMU
    • Aktuality
    • Dokumenty a legislativní předpisy
    • Podpora výzkumu a vývoje
    • Mezinárodní spolupráce ve výzkumu a vývoji
    • Evropský výzkumný prostor
    • Projekty sdílených činností
    • Veřejné rejstříky, registry a seznamy
    • Ceny ministra ve VaVaI
    • Ostatní
  • EU a zahraničí
    • Pomoc Ukrajině
    • Stipendijní pobyty v zahraničí
    • Financování - výzvy a peněžní dary
    • Uznávání kvalifikací a vzdělání v EU
    • Rada EU
    • Erasmus+ a Evropský sbor solidarity
    • Evropský prostor pro vzdělávání
    • Evropské školy
    • Další aktivity v oblasti politik EU
    • Studium cizinců v České republice
    • Mezinárodní smlouvy, organizace a sankce
    • Češi v zahraničí, lektoráty a krajané
    • Jazykové vzdělávání a další mezinárodní projekty
    • Archiv
  • Fondy EU
    • Národní plán obnovy
    • OP JAK (2021-2027)
    • OP VVV (2014-2020)
    • OP VaVpI (2007-2013)
    • OP VK (2007-2013)
  • Marwel seznam

    Moje menu

    Přidat stránku pod názvem:

    Naposledy čtené články

    • Program INGO II (LG)
    • FAQ

Vyhledávání

Přihlášení   Registrace
x


Poslat heslo

Přepínání jazyků

Výběr jazyka englishEN
Titulní stránka ⁄ Výzkum a vývoj ⁄ Mezinárodní spolupráce ve výzkumu a vývoji ⁄ Programy mezinárodní spolupráce (2010-2017) ⁄ INGO II (LG) ⁄ Program INGO II (LG)

Program INGO II (LG)

Obecné informace pro řešitele projektů    

FUUP  (Fond účelově určených prostředků)

Veřejná vysoká škola a veřejná výzkumná instituce může na konci roku převést max. 5 % dotace do FUUP a využít je v následujících letech. Tyto prostředky je možné využít pouze na tu oblast, ze které byly do FUUP vloženy. Např. pokud do FUUP převedete prostředky z F7 „Cestovné“, je možné je v následujících letech využít jen na F7 „Cestovné“.

Změna v dílčí skladbě projektu

Přesun finančních prostředků bez souhlasu poskytovatele je možný pouze do změny 20 % každé jednotlivé položky. Např. plánujete přesun mezi položkami F7 – 10 000 Kč a F4 – 1 000 Kč. Jelikož je možné bez souhlasu poskytovatele přesun jen do výše 20 % každé položky, je možné převést mezi položkami F7 a F4 pouze 200 Kč.

Není možné navyšovat F1 „Osobní náklady“ a F8 „Doplňkové náklady“.

Přesun finančních prostředků se souhlasem poskytovatele je nutný u změn nad 20 % a u navyšování položek F1 a F8.

Žádost o změnu v dílčí skladbě uznaných nákladů musí obsahovat:

Kód a název projektu, požadovaný přesun, řádné zdůvodnění, podpis žádajícího řešitele a podpis statutárního orgánu příjemce.

(např. Žádám o změnu v dílčí skladbě uznaných nákladů projektu LG13xxx s názvem xxx na rok …... Změna spočívá v přesunu …. tis. Kč z položky F7 Cestovné do položky F4 Další provozní náklady. Důvodem je  xxx. Podpis řešitele, podpis statutárního orgánu příjemce.)

Žádost zašlete na adresu: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, k rukám příslušného administrátora, Karmelitská 7, Praha 1, 118 12.

Pokud má projekt více účastníků a ke změně dochází u jiného účastníka než je příjemce, musí být žádost odeslána příjemcem. (např.: Uchazeč, který změnu žádá, napíše žádost, odešle tuto žádost příjemci. Za příjemce připojí svůj podpis „hlavní“ řešitel a statutární orgán příjemce a následně je žádost odeslána na Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, dále jen „MŠMT“)

V periodické zprávě (PEZ) a závěrečné zprávě (ZAZ) je nutné uvádět uskutečněné změny. V případě změn nad 20 % je nezbytné přiložit vyjádření MŠMT, kterým byla změna schválena. (Tzn. není dostačující změnu nad 20 % či navýšení položky F8 a/nebo F1 uvést v PEZ/ZAZ, ale je potřeba doložit i vyjádření o schválení)

V případě, že v PEZ v části určené k popisu následujícího roku, popíšete plánovanou změnu v dílčí skladbě uznaných nákladů vyšší jak 20 %, je nezbytné před realizací této změny o ni písemně požádat poskytovatele.

F4 „Další provozní náklady“

Poskytovatel nedoporučuje z prostředků této položky v posledním roce řešení hradit náklady na PC atp.

F1 „Osobní náklady“

Osobní náklady se týkají jen členů řešitelského týmu!

F7 „Cestovné“

Náklady na cestovné se týkají jen členů řešitelského týmu!

Uznatelné náklady projektu se počítají od pozdějšího podpisu Smlouvy o poskytnutí účelové dotace. (např. podpis Smlouvy příjemcem 20.3.2013, podpis Smlouvy poskytovatelem 21.3.2013; uznatelné náklady projektu od 21.3.2013)

Po podpisu Smlouvy o poskytnutí účelové podpory příjemce

- oznámí poskytovateli datum zahájení řešení projektu. (např. Projekt LG13xxx s názvem xxx byl zahájen dne 21. 3. 2013)

- předá poskytovateli platné údaje o projektu pro potřeby Centrální evidence projektů (CEP) dle pokynů poskytovatele (bude vyzván administrátorem programu)

- spolupracuje s administrátorem programu

Po vyhlášení výsledků úspěšný příjemce

- upraví finanční tabulky projektu dle pokynů Odborného poradního orgánu

- předá administrátorovi potřebné dokumenty a údaje k uzavření Smlouvy o poskytnutí účelové podpory

- spolupracuje s administrátorem

Nedočerpaní finance příjemce vrací zpět na účet poskytovatele (MŠMT) dle pokynů.

Výsledky projektu předává příjemce (další řešitel projektu) do Rejstříku informací o výsledcích – RIV. 

 

Kontaktní osoba (administrátor):

Program INGO II a GESHER/MOST

Ing. Nina Fejksová
Odbor podpory vysokých škol a výzkumu
Oddělení podpory výzkumu a vývoje
Karmelitská 7
118 12 Praha 1
Tel: 234 811 832
nina.fejksova@msmt_cz

Nahoru

Navigace v sekci

  • BEZPEČNOST VÝZKUMU
  • Aktuality
  • Dokumenty a legislativní předpisy
  • Podpora výzkumu a vývoje
  • Mezinárodní spolupráce ve výzkumu a vývoji
    • Česko-švýcarská spolupráce v oblasti výzkumných infrastruktur
    • Projekty jazykových technologií
    • Otevřená věda
    • Genomické projekty
    • Bezpečnost výzkumu – posilování odolnosti vůči nelegitimnímu ovlivňování
    • Gender a VaV
    • INTER-EXCELLENCE II 2021 – 2029
    • Program DIOSCURI
    • EUROSTARS-3
    • Mobility
    • E-RARE
    • COST - Evropská spolupráce ve vědeckém a technickém výzkumu
    • Česko-izraelská spolupráce
    • EIG CONCERT Japan
    • Dofinancování projektů RP
    • EPM (9B)
    • EMPIR (8B)
    • EMRP (7AX)
    • EUREKA
    • EUROSTARS 2
    • Evropská inovační partnerství
    • GESHER/MOST
    • INTER-EXCELLENCE
    • JRC
    • Komise J. Williama Fulbrighta
    • Mezinárodní výzkumné organizace
    • Podunajská strategie
    • Proplácení DPH
    • Regionální iniciativy
    • Společné programování
    • Společný podnik pro čipy
    • Společná technologická iniciativa EuroHPC
    • QuantERA
    • Visegrádská skupina
  • Evropský výzkumný prostor
  • Projekty sdílených činností
  • Veřejné rejstříky, registry a seznamy
  • Ceny ministra ve VaVaI
  • Ostatní

Důležité odkazy

Národní portál pro evropský výzkum

Stránky Evropské komise k výzkumu a inovacím

Informační servis Evropské komise k výzkumu a vývoji

Program COST

Patička

small-logo.png Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

mapa stránek | novinky e-mailem | prohlášení o přístupnosti | RSS 


Rejstříky, databáze
  • Statistika školství
  • Pro veřejnost
  • O školské statistice
  • Sběry statistických dat
  • Statistické výstupy a analýzy
  • Číselníky a klasifikace
  • Adresáře školských institucí
  • Důležité odkazy
  • Školský rejstřík
  • Přehled vysokých škol
  • Plán veřejných zakázek 2024
  • Otevřená data
  • PORTÁL YOUR EUROPE
Kontakt pro veřejnost

Karmelitská 529/5
118 12 Praha 1
tel. ústředna:
+420 234 811 111

Podatelna pro veřejnost:

pondělí a středa - 7:30-17:00
úterý a čtvrtek - 7:30-15:30
pátek - 7:30-14:00


8:30 - 9:30 - bezpečnostní přestávka
(více informací ZDE)

Elektronická podatelna:
posta@msmt_gov_cz

ID datové schránky: vidaawt

Snadné čtení

1Snadne cteni

© 2013 – 2025  MŠMT

Nastavení soubrů cookies

Tvorba webových stránek a aplikací Tvorba webových stránek a aplikací