ZÁVĚREČNÁ zpráva o řešení projektu (ZAZ)
Povinnost odevzdání ZAZ: Odevzdávají všechny projekty po ukončení řešení
Termín odevzdání ZAZ: do 30 dnů od ukončení projektu
Požadované dokumenty ZAZ pro projekty LUASK22:
- vyplněný formulář ZAZ.doc
- zápis z oponentního řízení
- čestná prohlášení členů oponentního řízení
- oponentní posudky
- výkaz uznaných nákladů za kalendářní rok 2025 (prvních 6 měsíců daného roku) a za celé období řešení projektu (tzv. analytická sestava z účtárny)
- souhlasné vyjádření MŠMT v případě, že byly v průběhu posledního roku uskutečněny dílčí změny, které přesáhly v souhrnu sumu rovnající se 10 % z poskytnuté podpory v daném roce
- přílohy dle Vašeho uvážení (např. kopie plné moci pro podpis titulní strany).
Závěrečná zpráva - ZAZ 2025, soubor typu docx, (87,72 kB)
(pozn. k odevzdávané ZAZ není třeba přímo přikládat publikační výsledky projektu, postačí vhodným způsobem citovat v textu ZAZ)
Titulní stranu ZAZ musí podepsat statutární orgán příjemce nebo osoba k tomu zmocněná (v takovém případě bude přiložena plná moc).
Podání dokumentů
Dokumenty odevzdávejte prostřednictvím datové schránky poskytovatele: vidaawt, a to s následujícími údaji:
ZAZ – v datové zprávě musí být v poli „Věc“ vyplněno „INTER-EXCELLENCE II - ZAZ – LUASK22xxx“
(prosíme, uveďte identifikační kód projektu, např. LUASK22999)
Další pokyny a formuláře
Pokyny k oponenturám INTER-EXCELLENCE 2025, soubor typu docx, (42,47 kB)
Pokyny k oponenturám INTER-EXCELLENCE 2025_Praktické informace, soubor typu docx, (36,64 kB)
Přílohy-formuláře k oponentnímu řízení, soubor typu zip, (152,52 kB)