Jednotlivé zprávy z řady Education Indicators in Focus jsou dostupné přímo na webových stránkách OECD
Dosud se zprávy Education in Focus věnovaly následujícím tématům:
č. 53 – červen 2017: Jak se vyvíjely příjmy učitelů a jak se srovnávají s příjmy ostatních terciárně vzdělaných pracovníků? EDIF_53_2017, eng pdf
č. 52 – květen 2017: Kdo nese náklady na vzdělávání v raném dětství a jak to ovlivňuje počet dětí ve vzdělávání? EDIF_52_2017, eng pdf
č. 51 – duben 2017: Reforma poplatků za vzdělávání a mezinárodní mobilita EDIF_51_2017, eng pdf
č. 50 – březen 2017: Dosažené vzdělání a investice do vzdělávání v latinskoamerických zemích EDIF_50_2017, eng pdf
č. 49 – únor 2017: Genderové nerovnosti v učitelské profesi EDIF_49_2017, eng pdf
č. 48 – leden 2017: Dosažené vzdělání: 50 let trendů expanze vzdělávání EDIF_48_2017, eng pdf
č. 47 – prosinec 2016: Jak vzdělání ovlivňuje zdraví a životní spokojenost? EDIF_47_2016, eng pdf
č. 46 – listopad 2016: Co ovlivňuje výdaje na vzdělávání? EDIF_46_2016, eng pdf
č. 45 – říjen 2016: Oblasti vzdělání, pohlaví a trh práce EDIF_45_2016, eng pdf
č. 44 – červenec 2016: Dosažené vzdělání a uplatnění na trhu práce mezi mladými absolventy terciárního vzdělávání EDIF_44_2016, eng pdf
č. 43 – červen 2016: Regionální rozdíly v dosaženém vzdělání a uplatnění na trhu práce EDIF_43_2016, eng pdf
č. 42 – květen 2016: Jaké jsou přínosy vzdělávání v raném dětství? EDIF_42_2016, eng pdf
č. 41 – duben 2016: Kolik platí studenti v terciárním vzdělávání a jakou veřejnou podporu dostávají? EDIF_41_2016, eng pdf
č. 40 – březen 2016: Dovednosti učitelů v oblasti ICT a řešení problémů: kompetence a potřeby EDIF_40_2016, eng pdf
č. 39 – únor 2016. Internacionalizace doktorských a magisterských studií EDIF_39_2016, eng pdf
č. 38 – leden 2016: Jak je organizován čas na výuku v primárním a sekundárním vzdělávání? EDIF_38_2016, eng pdf
č. 37 – prosinec 2015: Kdo jsou absolventi bakalářského a magisterského studia? EDIF_37_2015, eng pdf
č. 36 – listopad 2015: Jaké jsou výhody klasifikace ISCED 2011 pro ukazatele ve vzdělávání? EDIF_36_2015, eng pdf
č. 35 – říjen 2015: Jak rozdíly v sociální a kulturním zázemí ovlivňují přístup k terciárnímu vzdělávání a jeho dokončování? EDIF_35_2015, eng pdf
č. 34 – srpen 2015: Jaké jsou v dnešní době výhody mít kvalifikaci na vyšší sekundární úrovni? EDIF_34_2015, eng pdf
č. 33 – červenec 2015: Zaměřeno na programy odborného vzdělávání a přípravy (VET) EDIF_33_2015, eng pdf
č. 32 – červen 2015: Jsou vzdělání a dovednosti distribuovány více inkluzivně? EDIF_32_2015, eng pdf
č. 31 – duben 2015: Jak se mění globální líheň talentů (2013, 2030)? EDIF_31_2015, eng pdf
č. 30 – březen 2015: Vzdělávání a zaměstnanost EDIF_30_2015, eng pdf
č. 29 – únor 2015: Kolik času věnují učitelé vzdělávacím a nevzdělávacím aktivitám? EDIF_29_2015, eng pdf
č. 28 – leden 2015: Dosahují mladí lidé vyššího vzdělání než jejich rodiče? EDIF_28_2015, eng pdf
č. 27 – prosinec 2014: Jaké jsou výnosy ze vzdělávání co se týká výdělku? EDIF_27_2014, eng pdf
č. 26 – listopad 2014: Učení plodí učení EDIF_26_2014, eng pdf
č. 25 – říjen 2014: Kdo jsou nositelé titulu Ph.D. a kam je jejich kvalifikace vede? EDIF_25_2014, eng pdf
č. 24 – červenec 2014: Jak inovativní je vzdělávací sektor? EDIF_24_2014, eng pdf
č. 23 – květen 2014: V jakém věku studenti univerzit získávají první titul? EDIF_23_2014, eng pdf
č. 22 – duben 2014: Kolik času tráví žáci primárního a nižšího sekundárního vzdělávání ve třídě? EDIF_22_2014, eng pdf
č. 21 – duben 2014: Jak vysoké jsou učitelské platy a jak je to důležité? EDIF_21_2014, eng pdf
č. 20 – březen 2014: Jak staří jsou učitelé? EDIF_20_2014, eng pdf
č. 19 – únor 2014: Jaké obory si vybírají studenti terciárního vzdělávání? EDIF_19_2014, eng pdf
č. 18 – prosinec 2013: Jaký je dopad ekonomické krize na veřejné výdaje ve vzdělávání? EDIF_18_2013, eng pdf
č. 17 – listopad 2013: Zlepšuje vyšší sekundární odborné vzdělávání vyhlídky mladých lidí? EDIF_17_2013, eng pdf
č. 16 – říjen 2013: Jak mohou země nejlépe produkovat vysoce kvalifikovanou mladou pracovní sílu? EDIF_16_2013, eng pdf
č. 15 – září 2013: Jak se mění studenti vysokých škol? EDIF_15_2013, eng pdf
č. 14 – červenec 2013: Jak se profiluje mezinárodní mobilita studentů? EDIF_14_2013, eng pdf
č. 13 – duben 2013: Jak těžké je přejít ze školy do pracovního procesu? EDIF_13_2013, eng pdf
č. 12 – březen 2013: Jaké faktory určují výdaje na pedagogické pracovníky? EDIF_12_2013, eng pdf
č. 11 – únor 2013: Jak se liší podmínky, systém a kvalita předškolního vzdělávání a péče v zemích OECD? EDIF_11_2013, eng pdf
č. 10 – leden 2013: Jaké společenské výhody nám poskytuje vzdělání? EDIF_10_2013, eng pdf
č. 9 – listopad 2012: Jak se ve světě liší velikosti tříd ve školách? EDIF_9_2012, eng pdf
č. 8 – říjen 2012: Souvisí zvýšení soukromých prostředků, především v teriárním vzdělávání, se snížením veřejných výdajů a nerovným přístupem ke vzdělání? EDIF_8_2012, eng pdf
č. 7 – září 2012: Jak dobře země vzdělávají mladé lidi pro potřeby zaměstnání a plnohodnotného života? EDIF_7_2012, eng pdf
č. 6 – červen 2012: Jaká je návratnost vyššího vzdělání z hlediska jednolivců a z celospolečenského hlediska? EDIF_6_2012, eng pdf
č. 5 – květen 2012: Jak se mění celosvětová zásobárna talentů? EDIF_5_2012, eng pdf
č. 4 – duben 2012: Jak výrazné jsou příjmové nerovnosti a jak může vzdělávání tyto nerovnosti snižovat? EDIF_4_2012, eng pdf
č. 3 – březen 2012: Jak jsou dívky úspěšné ve škole a jak se uplatňují na trhu práce? EDIF_3_2012, eng pdf
č. 2 – únor 2012: Jak země podporují studenty v oblasti terciárního vzdělávání? EDIF_2_2012, eng pdf
č. 1 – leden 2012: Jak globální ekonomická krize zasáhla lidi s různou úrovní vzdělání? EDIF_1_2012, eng pdf