ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Skoč na obsah Skoč na navigaci

MŠMT ČR MŠMT ČR

Navigace

  • Ministerstvo
    • Základní informace
    • Služby veřejnosti
    • Legislativa
    • Hospodaření resortu
    • Kariéra na MŠMT
    • Pro novináře
    • Ceny MŠMT
    • Genderová rovnost
    • Archiv
  • Vzdělávání
    • Školství v ČR
    • Pedagogičtí pracovníci a pracovnice
    • Společné vzdělávání
    • Předškolní vzdělávání
    • Základní a základní umělecké vzdělávání
    • Střední vzdělávání
    • Vyšší odborné vzdělávání
    • Vysoké školství
    • Spec.vzděl., prevence, inst. vých.
    • Školní stravování
    • Další vzdělávání
    • Školský rejstřík
    • Organizace školního roku
  • Mládež
    • Aktuality
    • Politika mládeže
    • Mládež v pohybu a ve zdraví
    • Finanční podpora
    • Neformální a zájmové vzdělávání
    • Mezinárodní spolupráce
    • Letní tábory
    • Odkazy
    • Kontakty
    • Archiv
  • Sport
    • Kontakty
    • Národní rada pro sport
    • Dokumenty
    • Akreditace - změna od 1. 1. 2020
    • Antidoping
    • Sport
    • Neinvestiční dotace
    • Investiční dotace
    • ARCHIV
  • Výzkum a vývoj
    • BEZPEČNOST VÝZKUMU
    • Aktuality
    • Dokumenty a legislativní předpisy
    • Podpora výzkumu a vývoje
    • Mezinárodní spolupráce ve výzkumu a vývoji
    • Evropský výzkumný prostor
    • Projekty sdílených činností
    • Veřejné rejstříky, registry a seznamy
    • Ceny ministra ve VaVaI
    • Ostatní
  • EU a zahraničí
    • Pomoc Ukrajině
    • Stipendijní pobyty v zahraničí
    • Financování - výzvy a peněžní dary
    • Uznávání kvalifikací a vzdělání v EU
    • Rada EU
    • Erasmus+ a Evropský sbor solidarity
    • Evropský prostor pro vzdělávání
    • Evropské školy
    • Další aktivity v oblasti politik EU
    • Studium cizinců v České republice
    • Mezinárodní smlouvy, organizace a sankce
    • Češi v zahraničí, lektoráty a krajané
    • Jazykové vzdělávání a další mezinárodní projekty
    • Archiv
  • Fondy EU
    • Národní plán obnovy
    • OP JAK (2021-2027)
    • OP VVV (2014-2020)
    • OP VaVpI (2007-2013)
    • OP VK (2007-2013)
  • Marwel seznam

    Moje menu

    Přidat stránku pod názvem:

    Naposledy čtené články

    • Education Indicators in Focus
    • Přehled asociací učitelů jazyků
    • OZNÁMENÍ PŘIDĚLENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY MALÉHO ROZSAHU
    • Ministr Marcel Chládek se zúčastnil zasedání Rady Evropské unie

Vyhledávání

Přihlášení   Registrace
x


Poslat heslo

Přepínání jazyků

Výběr jazyka englishEN
Titulní stránka ⁄ Vzdělávání ⁄ Školství v ČR ⁄ Statistika školství ⁄ Statistické výstupy a analýzy ⁄ Mezinárodní statistiky ⁄ Indikátory OECD ⁄ Education Indicators in Focus

Education Indicators in Focus

Od roku 2012 vydává OECD tématicky zaměřené zprávy o vzdělávání nazvané Education Indicators in Focus .    

Jednotlivé zprávy z řady  Education Indicators in Focus jsou dostupné přímo na webových stránkách OECD

Dosud se zprávy Education in Focus věnovaly následujícím tématům:

č. 53 – červen 2017: Jak se vyvíjely příjmy učitelů a jak se srovnávají s příjmy ostatních terciárně vzdělaných pracovníků? EDIF_53_2017, eng pdf

č. 52 – květen 2017: Kdo nese náklady na vzdělávání v raném dětství a jak to ovlivňuje počet dětí ve vzdělávání? EDIF_52_2017, eng pdf

č. 51 – duben 2017: Reforma poplatků za vzdělávání a mezinárodní mobilita EDIF_51_2017, eng pdf

č. 50 – březen 2017: Dosažené vzdělání a investice do vzdělávání v latinskoamerických zemích EDIF_50_2017, eng pdf

č. 49 – únor 2017: Genderové nerovnosti v učitelské profesi EDIF_49_2017, eng pdf

č. 48 – leden 2017: Dosažené vzdělání: 50 let trendů expanze vzdělávání EDIF_48_2017, eng pdf

č. 47 – prosinec 2016: Jak vzdělání ovlivňuje zdraví a životní spokojenost? EDIF_47_2016, eng pdf

č. 46 – listopad 2016: Co ovlivňuje výdaje na vzdělávání? EDIF_46_2016, eng pdf

č. 45 – říjen 2016: Oblasti vzdělání, pohlaví a trh práce EDIF_45_2016, eng pdf

č. 44 – červenec 2016: Dosažené vzdělání a uplatnění na trhu práce mezi mladými absolventy terciárního vzdělávání EDIF_44_2016, eng pdf

č. 43 – červen 2016: Regionální rozdíly v dosaženém vzdělání a uplatnění na trhu práce EDIF_43_2016, eng pdf

č. 42 – květen 2016: Jaké jsou přínosy vzdělávání v raném dětství? EDIF_42_2016, eng pdf

č. 41 – duben 2016: Kolik platí studenti v terciárním vzdělávání a jakou veřejnou podporu dostávají? EDIF_41_2016, eng pdf

č. 40 – březen 2016: Dovednosti učitelů v oblasti ICT a řešení problémů: kompetence a potřeby EDIF_40_2016, eng pdf

č. 39 – únor 2016. Internacionalizace doktorských a magisterských studií EDIF_39_2016, eng pdf

č. 38 – leden 2016: Jak je organizován čas na výuku v primárním a sekundárním vzdělávání? EDIF_38_2016, eng pdf

č. 37 – prosinec 2015: Kdo jsou absolventi bakalářského a magisterského studia? EDIF_37_2015, eng pdf

č. 36 – listopad 2015: Jaké jsou výhody klasifikace ISCED 2011 pro ukazatele ve vzdělávání? EDIF_36_2015, eng pdf

č. 35 – říjen 2015: Jak rozdíly v sociální a kulturním zázemí ovlivňují přístup k terciárnímu vzdělávání a jeho dokončování? EDIF_35_2015, eng pdf

č. 34 – srpen 2015: Jaké jsou v dnešní době výhody mít kvalifikaci na vyšší sekundární úrovni? EDIF_34_2015, eng pdf

č. 33 – červenec 2015: Zaměřeno na programy odborného vzdělávání a přípravy (VET) EDIF_33_2015, eng pdf

č. 32 – červen 2015: Jsou vzdělání a dovednosti distribuovány více inkluzivně? EDIF_32_2015, eng pdf

č. 31 – duben 2015: Jak se mění globální líheň talentů (2013, 2030)? EDIF_31_2015, eng pdf

č. 30 – březen 2015: Vzdělávání a zaměstnanost EDIF_30_2015, eng pdf

č. 29 – únor 2015: Kolik času věnují učitelé vzdělávacím a nevzdělávacím aktivitám? EDIF_29_2015, eng pdf

č. 28 – leden 2015: Dosahují mladí lidé vyššího vzdělání než jejich rodiče? EDIF_28_2015, eng pdf

č. 27 – prosinec 2014: Jaké jsou výnosy ze vzdělávání co se týká výdělku? EDIF_27_2014, eng pdf

č. 26 – listopad 2014: Učení plodí učení EDIF_26_2014, eng pdf

č. 25 – říjen 2014: Kdo jsou nositelé titulu Ph.D. a kam je jejich kvalifikace vede? EDIF_25_2014, eng pdf

č. 24 – červenec 2014: Jak inovativní je vzdělávací sektor? EDIF_24_2014, eng pdf

č. 23 – květen 2014: V jakém věku studenti univerzit získávají první titul? EDIF_23_2014, eng pdf

č. 22 – duben 2014: Kolik času tráví žáci primárního a nižšího sekundárního vzdělávání ve třídě? EDIF_22_2014, eng pdf

č. 21 – duben 2014: Jak vysoké jsou učitelské platy a jak je to důležité? EDIF_21_2014, eng pdf

č. 20 – březen 2014: Jak staří jsou učitelé? EDIF_20_2014, eng pdf

č. 19 – únor 2014: Jaké obory si vybírají studenti terciárního vzdělávání? EDIF_19_2014, eng pdf

č. 18 – prosinec 2013: Jaký je dopad ekonomické krize na veřejné výdaje ve vzdělávání? EDIF_18_2013, eng pdf

č. 17 – listopad 2013: Zlepšuje vyšší sekundární odborné vzdělávání vyhlídky mladých lidí? EDIF_17_2013, eng pdf

č. 16 – říjen 2013: Jak mohou země nejlépe produkovat vysoce kvalifikovanou mladou pracovní sílu? EDIF_16_2013, eng pdf

č. 15 – září 2013: Jak se mění studenti vysokých škol? EDIF_15_2013, eng pdf

č. 14 – červenec 2013: Jak se profiluje mezinárodní mobilita studentů? EDIF_14_2013, eng pdf

č. 13 – duben 2013: Jak těžké je přejít ze školy do pracovního procesu? EDIF_13_2013, eng pdf

č. 12 – březen 2013: Jaké faktory určují výdaje na pedagogické pracovníky? EDIF_12_2013, eng pdf

č. 11 – únor 2013: Jak se liší podmínky, systém a kvalita předškolního vzdělávání a péče v zemích OECD?  EDIF_11_2013, eng pdf

č. 10 – leden 2013: Jaké společenské výhody nám poskytuje vzdělání? EDIF_10_2013, eng pdf

č. 9 – listopad 2012: Jak se ve světě liší velikosti tříd ve školách? EDIF_9_2012, eng pdf

č. 8 – říjen 2012: Souvisí zvýšení soukromých prostředků, především v teriárním vzdělávání, se snížením veřejných výdajů a nerovným přístupem ke vzdělání? EDIF_8_2012, eng pdf

č. 7 – září 2012: Jak dobře země vzdělávají mladé lidi pro potřeby zaměstnání a plnohodnotného života? EDIF_7_2012, eng pdf

č. 6 – červen 2012: Jaká je návratnost vyššího vzdělání z hlediska jednolivců a z celospolečenského hlediska? EDIF_6_2012, eng pdf

č. 5 – květen 2012: Jak se mění celosvětová zásobárna talentů? EDIF_5_2012, eng pdf

č. 4 – duben 2012: Jak výrazné jsou příjmové nerovnosti a jak může vzdělávání tyto nerovnosti snižovat? EDIF_4_2012, eng pdf

č. 3 – březen 2012: Jak jsou dívky úspěšné ve škole a jak se uplatňují na trhu práce? EDIF_3_2012, eng pdf

č. 2 – únor 2012: Jak země podporují studenty v oblasti terciárního vzdělávání? EDIF_2_2012, eng pdf

č. 1 – leden 2012: Jak globální ekonomická krize zasáhla lidi s různou úrovní vzdělání? EDIF_1_2012, eng pdf

Nahoru

Navigace v sekci

  • O školské statistice
  • Sběry statistických dat
  • Statistické výstupy a analýzy
    • Národní statistiky
    • Mezinárodní statistiky
      • Indikátory OECD
        • OECD – rozcestník
        • České školství v mezinárodním srovnání
        • Publikace Education at a Glance
        • PISA in Focus
        • Education Indicators in Focus
        • Data o vzdělávání – OECD
      • Mezinárodní průzkumy IEA
      • Indikátory EUROSTATu
    • Regionální školství
    • Terciární vzdělávání
  • Číselníky a klasifikace
  • Adresáře školských institucí
  • Pro veřejnost

Patička

small-logo.png Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

mapa stránek | novinky e-mailem | prohlášení o přístupnosti | RSS 


Rejstříky, databáze
  • Statistika školství
  • Pro veřejnost
  • O školské statistice
  • Sběry statistických dat
  • Statistické výstupy a analýzy
  • Číselníky a klasifikace
  • Adresáře školských institucí
  • Důležité odkazy
  • Školský rejstřík
  • Přehled vysokých škol
  • Plán veřejných zakázek 2024
  • Otevřená data
  • PORTÁL YOUR EUROPE
Kontakt pro veřejnost

Karmelitská 529/5
118 12 Praha 1
tel. ústředna:
+420 234 811 111

Podatelna pro veřejnost:

pondělí a středa - 7:30-17:00
úterý a čtvrtek - 7:30-15:30
pátek - 7:30-14:00


8:30 - 9:30 - bezpečnostní přestávka
(více informací ZDE)

Elektronická podatelna:
posta@msmt.gov.cz

ID datové schránky: vidaawt

Snadné čtení

1Snadne cteni

© 2013 – 2025  MŠMT

Nastavení soubrů cookies

Tvorba webových stránek a aplikací Tvorba webových stránek a aplikací