Poučení o doručování ve výběrových řízeních podle § 24 odst. 11 zákona o státní službě.
V průběhu výběrového řízení se doručuje žadateli*žadatelce / uchazeči*uchazečce do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel*ka / uchazeč*ka nemá datovou schránku zřízenu. Pokud žadatel*ka / uchazeč*ka v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho žádost vyřazena.
Dokument doručovaný žadateli*žadatelce / uchazeči*uchazečce ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán, pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná. Pokud nebude možno dokument doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; bude-li i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se dokument jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak bude platit, že dokument bude doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán.
V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě do 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.