Část pracovníků kanceláře NAÚ je přítomna v sídle NAÚ a část, včetně členů Rady NAÚ, pracuje z domova, při kontaktu s NAÚ je tedy preferována e-mailová komunikace. V týdnu 16. – 20. března proběhlo zasedání Rady NAÚ distanční formou, na kterém byla přijata rozhodnutí v nerozporných věcech. V záležitostech, které by mohly výrazně zasáhnout do práv vysokých škol, kde je potřeba vykonat návštěvu na místě nebo kde existuje názorový rozpor v dané věci, NAÚ rozhodne po skončení mimořádného stavu na řádném prezenčním jednání Rady.
Oznámení o činnosti NAÚ v době mimořádných opatření
NAÚ i přes mimořádnou situaci způsobenou šířením koronaviru pokračuje ve své činnosti a plnění úkolů daných zákonem o
vysokých školách. NAÚ činí potřebné úkony ve správních řízeních a vyřizuje další neodkladné záležitosti v součinnosti
s vysokými školami. Pokračuje i komunikace mezi odborem Kanceláře NAÚ, členy Rady NAÚ a hodnotiteli a hodnocení
jednotlivých žádostí vysokých škol o akreditace v hodnoticích komisích.