ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Skoč na obsah Skoč na navigaci

MŠMT ČR MŠMT ČR

Navigace

  • Ministerstvo
    • Základní informace
    • Služby veřejnosti
    • Legislativa
    • Hospodaření resortu
    • Kariéra na MŠMT
    • Pro novináře
    • Ceny MŠMT
    • Genderová rovnost
    • Archiv
  • Vzdělávání
    • Školství v ČR
    • Pedagogičtí pracovníci a pracovnice
    • Společné vzdělávání
    • Předškolní vzdělávání
    • Základní a základní umělecké vzdělávání
    • Střední vzdělávání
    • Vyšší odborné vzdělávání
    • Vysoké školství
    • Spec.vzděl., prevence, inst. vých.
    • Školní stravování
    • Další vzdělávání
    • Školský rejstřík
    • Organizace školního roku
  • Mládež
    • Aktuality
    • Politika mládeže
    • Mládež v pohybu a ve zdraví
    • Finanční podpora
    • Neformální a zájmové vzdělávání
    • Mezinárodní spolupráce
    • Letní tábory
    • Odkazy
    • Kontakty
    • Archiv
  • Sport
    • Kontakty
    • Národní rada pro sport
    • Dokumenty
    • Akreditace - změna od 1. 1. 2020
    • Antidoping
    • Sport
    • Neinvestiční dotace
    • Investiční dotace
    • ARCHIV
  • Výzkum a vývoj
    • BEZPEČNOST VÝZKUMU
    • Aktuality
    • Dokumenty a legislativní předpisy
    • Podpora výzkumu a vývoje
    • Mezinárodní spolupráce ve výzkumu a vývoji
    • Evropský výzkumný prostor
    • Projekty sdílených činností
    • Veřejné rejstříky, registry a seznamy
    • Ceny ministra ve VaVaI
    • Ostatní
  • EU a zahraničí
    • Pomoc Ukrajině
    • Stipendijní pobyty v zahraničí
    • Financování - výzvy a peněžní dary
    • Uznávání kvalifikací a vzdělání v EU
    • Rada EU
    • Erasmus+ a Evropský sbor solidarity
    • Evropský prostor pro vzdělávání
    • Evropské školy
    • Další aktivity v oblasti politik EU
    • Studium cizinců v České republice
    • Mezinárodní smlouvy, organizace a sankce
    • Češi v zahraničí, lektoráty a krajané
    • Jazykové vzdělávání a další mezinárodní projekty
    • Archiv
  • Fondy EU
    • Národní plán obnovy
    • OP JAK (2021-2027)
    • OP VVV (2014-2020)
    • OP VaVpI (2007-2013)
    • OP VK (2007-2013)
  • Marwel seznam

    Moje menu

    Přidat stránku pod názvem:

    Naposledy čtené články

    • První část vzdělávacích workshopů úspěšně završena
    • Vzor smlouvy k vyúčtování cestovného
    • 2009 / 5
    • MŠMT zahájilo veřejnou diskusi ke standardům základního vzdělávání

Vyhledávání

Přihlášení   Registrace
x


Poslat heslo

Přepínání jazyků

Výběr jazyka englishEN
Titulní stránka ⁄ Fondy EU ⁄ IPN pro oblast terciárního vzdělávání, výzkumu... ⁄ Tiskový servis ⁄ První část vzdělávacích workshopů úspěšně završena

První část vzdělávacích workshopů úspěšně završena

Projekt EF-TRANS v první polovině roku 2011 uspořádal po celé České republice celkem 6 vzdělávacích workshopů (VW), které byly určeny primárně pro studenty doktorského studia a ostatní mladé vědecké pracovníky vysokých škol a veřejných výzkumných institucí se zájmem o problematiku využití výsledků výzkum a vývoje.    

V průběhu měsíců března a dubna se uskutečnily následující workshopy:

Místo

Datum

Téma

Praha

8. 3. 2011

Jak a proč založit společnost

Startovací vzdělávací workshop se uskutečnil v Praze, v sídle Inovacentra Českého vysokého učení technické v Praze v Dejvicích. O své zkušenosti z podnikání se nejdříve podělil Petr Ocásek, mimo jiné zakladatel firmy Beneta. Problematiku založení, fungování a výhod různých forem obchodních společností osvětlit Matej Kliman z Advokátní kanceláře Holec, Zuska & partneři. Doufejme, že alespoň někteří účastníci byli podpořeni ve svých záměrech začít podnikat.

Místo

Datum

Téma

Brno

22. 3. 2011

Jak a proč využít inovační infrastrukturu

Brněnský workshop, který proběhl na půdě Vysokého učení technického v Brně, se zaměřil na prezentaci 3 tzv. inovačních infrastruktur. Jiří Herinek představil Vědeckotechnický park Palackého univerzity v Olomouci, Petr Konečný prezentoval Technologické inovační centrum ve Zlíně a Radim Kocourek přítomné informoval o činnosti „domácího“ Jihomoravského inovačního centra. Pevně věříme, že jsme účastníky workshopu motivovali k možnému využití „inkubačního“ prostředí v představených institucích.

Místo

Datum

Téma

České Budějovice

5. 4. 2011

Jak a proč získat financování

Odpolední vzdělávací workshop byl součástí takzvaného Dne technologií / inovací / financí / dotací. V průběhu workshopu se účastníci dozvěděli základní informace o možnosti „tradičního“ bankovního financování Milana Hendrycha, komerčního bankéře UniCredit Bank. Petra Kursová, generální sekretářka asociace CVCA (Czech Private Equity and Venture Capital Association), představila venture kapitál jako alternativní způsob financování. O tom, jak „nešlápnout vedle“ při získávání a administraci různých dotačních programů (s důrazem na Strukturální fondy EU) hovořila Veronika Holcová z Jihočeské agentury pro podporu inovačního podnikání. Všem přejeme, aby peníze získávali, nikoliv o ně přicházeli.     

Místo

Datum

Téma

Ostrava

19. 4. 2011

Jak a proč spolupracovat s aplikační sférou

Na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě v Ostravě se účastníci „přišli bavit s inovacemi“. Po dopolední přehlídce potenciálu a výsledků spolupráce s aplikační sférou následovat odpolední vzdělávací workshop. Otakar Fojt, vědecký atašé Britského velvyslanectví v Praze, seznámil účastníky s vybranými aspekty spolupráce vědeckých institucí a aplikační sféry ve Velké Británii. Jaroslav Burčík z Inovacentra při ČVUT v Praze hovořil o spolupráci s podnikatelskou sférou a inovacích z pohledu pracoviště české vysoké školy univerzitního typu. Více spolupráce při výhodných podmínkách pro oba dva partnery – akademický a aplikační svět – bude v budoucnosti jistě zapotřebí.

Místo

Datum

Téma

Pardubice

17. 5. 2011

Jak a proč chránit duševní vlastnictví

Vzdělávací workshop proběhl na Univerzitě Pardubice. Karel Čada, který v minulosti působil mimo jiné také jako předseda Úřadu průmyslového vlastnictví, se věnoval především problematice patentů. Workshop se setkal s velmi pozitivní reakcí účastníků, kteří do Pardubic přijeli i z Ostravy či z Prahy. Téma bude určitě zařazeno i v podzimní sérii workshopů.

Místo

Datum

Téma

Zlín

24. 5. 2011

Jak a proč založit společnost

Velmi kvalitně navštívený workshop se konal v Technologickém inovačním centru ve Zlíně. V první části provedl Matej Kliman z advokátní kanceláře Holec & Zuska a partneři problematikou zakládání společností se zaměřením na formy, které jsou vhodné pro začínající podnikatele. Jan Vlk ze společnosti Web Interaktiv seznámil přítomné s profilem a produkty společnosti. Dále hovořil o výhodách a nevýhodách začínajících podnikatelů.

Ve Zlíně byla velmi důstojným způsobem zakončena první část vzdělávacích workshopů. Na podzim a v zimě jsou plánovány následující destinace a témata:

Měsíc

Přesné datum

Místo

Téma

Říjen

18.10.

Olomouc

Jak a proč chránit duševní vlastnictví

Listopad

1.11.

Hradec Králové

Jak a proč spolupracovat s aplikační sférou

 

8.11.

Liberec

Jak a proč založit společnost

 

22.11.

Plzeň

Jak a proč využít inovační infrastrukturu

Prosinec

6.12.

Ústí nad Labem

Jak a proč spolupracovat s aplikační sférou

 

 

 

Fotografie ke článku:
(Klikněte na náhled pro zobrazení v plné velikosti)
Brno  Budejovice  Pardubice  Praha  Zlin  ostrava 

Nahoru

Navigace v sekci

  • Národní plán obnovy
  • OP JAK (2021-2027)
  • OP VVV (2014-2020)
  • OP VaVpI (2007-2013)
  • OP VK (2007-2013)

Patička

small-logo.png Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

mapa stránek | novinky e-mailem | prohlášení o přístupnosti | RSS 


Rejstříky, databáze
  • Statistika školství
  • Pro veřejnost
  • O školské statistice
  • Sběry statistických dat
  • Statistické výstupy a analýzy
  • Číselníky a klasifikace
  • Adresáře školských institucí
  • Důležité odkazy
  • Školský rejstřík
  • Přehled vysokých škol
  • Plán veřejných zakázek 2024
  • Otevřená data
  • PORTÁL YOUR EUROPE
Kontakt pro veřejnost

Karmelitská 529/5
118 12 Praha 1
tel. ústředna:
+420 234 811 111

Podatelna pro veřejnost:

pondělí a středa - 7:30-17:00
úterý a čtvrtek - 7:30-15:30
pátek - 7:30-14:00


8:30 - 9:30 - bezpečnostní přestávka
(více informací ZDE)

Elektronická podatelna:
posta@msmt_gov_cz

ID datové schránky: vidaawt

Snadné čtení

1Snadne cteni

© 2013 – 2025  MŠMT

Nastavení soubrů cookies

Tvorba webových stránek a aplikací Tvorba webových stránek a aplikací