Obecné informace
Doporučení MŠMT k využití Komunikačního souboru
Seznam akreditovaných kurzů Národního ústavu pro autismus
Seznam zprávy: Jak je české školství připraveno na děti s poruchami autistického spektra?
Tipy pro praxi
Metodika práce asistenta pedagoga se žáke s poruchami autistického spektra
Metodika práce s žákem s poruchami autistického spektra
Webináře
Poruchy autistického spektra i typické chování žáků s PAS
Poruchy autistického spektra a legislativní podpora inkluze v praxi
Podmínky pro integraci žáků s PAS
Vzdělávání žáků s PAS ve středních školách
Problémové chování ve škole, jeho prevence a účinné řešení
Jak se připravit na vstup žáka s PAS do třídy
Publikace
Čadilová V., Žampachová Z.: Strukturované učení. Vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami, Praha: PORTÁL, 2009. 408 s. ISBN: 978-80-7367-475-5
Čadilová V., Žampachová Z.: Tvorba individuálních vzdělávacích plánů pro žáky s poruchami autistického spektra, Praha: PASPARTA, 2016. 112 s. ISBN:978-80-88163-39-8
Čadilová V., Žampachová Z.: Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem pro děti předškolního věku a pro děti se sníženými rozumovými schopnostmi, Praha: PASPARTA, 2013. 105 s. ISBN:978-80-905576-2-8
Čadilová V., Žampachová Z.: Petr a jeho příběhy aneb Jak se učit správně chovat pomocí obrázků, Praha: PASPARTA, 2016.124 s. ISBN:978-80-88163-62-6
Bittmann, J., Bittmannová, L.: Podpora začlenění žáka s PAS do třídního kolektivu, Prevence šikany prostřednictvím besed se spolužáky, rodiči a pedagogy, Praha: PASPARTA, 2017. 64 s. ISBN:978-80-88163-53-4
Bittmann, J., Bittmannová, L.: Prevence a účinné řešení šikany u žáků a studentů s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem, Praha: PASPARTA, 2016. 92 s. ISBN:978-80-88163-15-2