Aktualizované učební plány vzdělávacích programů
pro vzdělávání žáků s mentálním postižením
č.j.: 22 115/2005-24
Učební plán vzdělávacího programu zvláštní školy, č.j.: 22 980/97-22
rozšířený o 1 vyučovací hodinu v 8. ročníku
na základě Metodického pokynu č.j.: 11 818/2005-22
Předmět |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
Český jazyk |
5 |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
5 |
5 |
4 |
Prvouka |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
Vlastivěda |
|
|
|
1 |
1 |
1 |
|
|
|
Přírodověda |
|
|
|
1 |
1 |
1 |
|
|
|
Občanská výchova |
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
Dějepis |
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
Zeměpis |
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
Matematika |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
Přírodopis |
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
Fyzika |
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
Chemie |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Hudební výchova |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Výtvarná výchova |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Rýsování |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
Pracovní vyučování |
3 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
8 |
Tělesná výchova |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Řečová výchova |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
Doplňovací hodiny |
|
|
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Disponibilní dotace*/ |
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
|
Týdenní časová dotace |
21 |
21 |
21 |
24 |
25 |
25 |
29 |
29 |
29 |
*/ Disponibilní dotaci lze využít
a/ v 7. ročníku pouze k rozšíření některého povinného předmětu, hodina má charakter volitelného předmětu a je zařazena v učebním plánu samostatně, hodnotí se společně s předmětem, který rozšiřuje
b/ v 8. ročníku pouze na zvýšení hodinové dotace některého povinného předmětu, na zvýšení hodinové dotace některého předmětu s jeho současnou integrací s jiným předmětem, na zařazení nově zavedeného volitelného předmětu
Učební plán vzdělávacího programu pomocné školy, č.j.: 24 035/97-22
rozšířený o 1 vyučovací hodinu v 8. ročníku
na základě Metodického pokynu č.j.: 11818/2005-22
Předmět |
(Nižší stupeň) 1.,2.,3. ročník |
(Střední stupeň) 4.,5.,6. ročník |
(Vyšší stupeň) 7.,8. ročník |
(Pracovní stupeň) 9.,10. ročník |
Čtení |
2 |
2 |
3 |
2 |
Psaní |
1 |
2 |
2 |
1 |
Počty |
1 |
3 |
3 |
2 |
Věcné učení |
2 |
2 |
2 |
2 |
Smyslová výchova |
2 |
|
|
|
Pracovní a výtvarná výchova |
4 |
5 |
6 |
11 |
Tělesná výchova |
5 |
5 |
5 |
5 |
Hudební výchova |
2 |
2 |
2 |
2 |
Řečová výchova |
1 |
1 |
1 |
1 |
Disponibilní dotace*/ |
|
|
1+1 |
|
Týdenní časová dotace |
20 |
22 |
25 + 25 |
26 |
Nepovinný předmět |
|
2 |
2 |
2 |
*/
Disponibilní dotaci lze využít na zvýšení hodinové dotace některého povinného předmětu, na zvýšení hodinové dotace některého předmětu s jeho současnou integrací s jiným předmětem nebo na zařazení nově zavedeného volitelného předmětu
Učební plán Rehabilitačního vzdělávacího programu pomocné školy
č.j.: 15 988/2003-24
rozšířený o 1 vyučovací hodinu v 8. ročníku
na základě Metodického pokynu č.j.: 11818/2005-22
Předmět |
Počet hodin týdně |
Počet hodin ročně |
Rozumová výchova |
5 |
165 |
Smyslová výchova |
4 |
132 |
Pracovní a výtvarná výchova |
3 |
99 |
Hudební a pohybová výchova |
3 |
99 |
Rehabilitační tělesná výchova |
5 |
165 |
Disponibilní dotace |
2 |
66 |
Disponibilní dotaci lze využít na zvýšení časové dotace těch předmětů, které podporují rozvoj žáků podle individuálních vzdělávacích potřeb.