Obor státní služby:
- 18 – Pracovněprávní vztahy
- 63 – Organizační věci státní služby a správa služebních vztahů státních zaměstnanců
Charakteristika vykonávaných činností:
- řízení a koordinace činnosti oddělení; vedení, motivace, kontrola, informování a hodnocení 11 podřízených zaměstnanců.
- odpovědnost za výkon personální agendy týkající se služebního i pracovního poměru státních zaměstnanců; dohod konaných mimo pracovní poměr (kromě dohod konaných mimo pracovní poměr zabezpečovaných sekcí mezinárodních vztahů, EU a ESIF);
- odpovědnost za oblast Fondu kulturních a sociálních potřeb v podmínkách ministerstva v souladu s příslušnou legislativou a interní dokumentací ministerstva;
- odpovědnost za vedení personální evidence a evidence státních zaměstnanců v Informačním systému o státní službě;
- odpovědnost za vedení evidence a registrace pracovních úrazů zaměstnanců a státních zaměstnanců ministerstva;
- odpovědnost za organizaci pracovnělékařských prohlídek v podmínkách ministerstva;
- odpovědnost za evidenci zaměstnanců se zdravotním postižením a plnění dalších úkolů stanovených zákonem o zaměstnanosti v oblasti plnění stanoveného podílu občanů se zdravotním postižením na celkovém počtu zaměstnanců zaměstnavatele.
Požadované vzdělání:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Další podmínky:
- podmínka praxe v souladu s § 58 odst. 2 zákona o státní službě, tj. v uplynulých 15 letech vykonával nejméně po dobu 1 roku činnosti podle § 5 zákona o státní službě nebo činnosti obdobné [1].
Výhody na straně žadatele*ky:
- komplexnější znalosti z. č. 234/2024 Sb. o státní službě,
- připravenost okamžitě se ujmout a řídit agendu.
Nabízíme:
Platovou třídu: 14.
Platové ohodnocení:
- platový tarif 36.240 až 52.930 v závislosti na počtu let praxe
- příplatek za vedení až do výše 15.200 Kč
- osobní příplatek v závislosti na kvalitě výkonu práce
Pracoviště: Karmelitská ul., Praha 1
Informace o zpracování osobních údajů správcem
Předpokládaný nástup do služby na služebním místě je bezprostředně po ukončení výběrového řízení, nebo dle dohody
Žádosti doručte do 28. 11. 2025 (žádost stačí zaslat jen e-mailem na posta@msmt
gov
cz)
Těšíme se na případnou spolupráci.
Podrobnější informace o místě a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v níže přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení 163.pdf
Žádost o přijetí do služebního poměru jmenování
163.docx
Čestné prohlášení_dle § 4 odst. 3 lustračního zákona.doc
V případě dalších dotazů se obracejte na:
Mgr. Miroslava Halamku, MPA, e-mail: miroslav.halamka@msmt
gov
cz, tel., 234 811 666,
LinkedIn
ředitele odboru personálního a státní služby
nebo
Mgr. Kamilu Svobodovou, e-mail: kamila.svobodova@msmt
gov
cz, tel., 234 811 458,
LinkedIn
administrátorku výběrového řízení
Vyvěšeno na úřední desce: 18. 11. 2025
Odstraněno z úřední desky: 28. 11 2025
[1]Splnění podmínky se dokládá příslušnými listinami (např. pracovní smlouva, potvrzení o zaměstnání vydané zaměstnavatelem, výpis z personálního spisu, které prokazují zastávanou pozici.)
