Pracoviště: Českomoravská 2420/15, Praha 9
Platová třída: 14.
Platové ohodnocení:
- platový tarif 36.240 Kč až 52.930 Kč v závislosti na počtu let praxe
- osobní příplatek v závislosti na kvalitě výkonu práce
Obor/y státní služby:
- 22 – Legislativa a právní činnost
- 38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání magisterského stupně v oboru právo a právní věda
Další požadavky:
- znalost anglického jazyka na úrovni min. A2
Předpokládaný nástup: dle dohody
Žádosti doručte do: 15. 4. 2025
Charakteristika vykonávaných činností:
- právní poradenství a metodická činnost v oblasti výkladu zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a případně dalších zákonů majících přímou souvislost s výkonem veřejnosprávních kontrol;
- právní poradenství a metodická činnost v rámci určeného služebního útvaru, zejména se zaměřením na oblast veřejných zakázek, správního práva, zákona o registru smluv a zákona o střetu zájmů;
- participace na výkonu veřejnosprávních kontrol z hlediska ověřování veřejných zakázek, střetu zájmů a možných indikátorů podvodu a s tím související spolupráce s garanty kontrol napříč odborem kontroly operačních programů;
- práce s monitorovacími systémy a aplikacemi (MS2021+ a MS2014+, CRIBIS, Arachne, ASPI);
-
vedení interní evidence a zpracování podkladů a výstupů k řešení podnětů ke kontrolám
a k požadavkům relevantních orgánů; - zpracování odborných stanovisek, informací a připomínek v rozsahu svého pracovního zařazení;
- samostatná práce koncepčního typu zahrnující analytické činnosti a dohled nad aktuálností postupů a metodik týkajících se realizace veřejnosprávních kontrol a spolupráce při jejich změnách.
Výhody na straně žadatele:
- velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
- vysoké pracovní nasazení;
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti;
- ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.
Více informací o poskytovaných benefitech naleznete zde.
Bližší informace o zpracování osobních údajů správcem naleznete zde.
Více informací o místě a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v níže přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Oznámení o vyhlášení VŘ SP na SM - operační programy.pdf
Žádost o přijetí do služebního poměru řadový.docx
VYB_44_2025_Změna lhůty pro podání žádostí.pdf
Budeme se těšit na případnou spolupráci.
Vyvěšeno na úřední desce: 5. 3. 2025
Odstraněno z úřední desky: 16. 4. 2025
Kontaktní osoby:
Administrátorka výběrového řízení, Mgr. Vladimíra Molčáková,
e-mail: vladimira.molcakova@msmtgov
cz, tel.: + 420 773 850 680
nebo
Vedoucí oddělení koordinace a podpory kontrol, Mgr. Michaela Štovčíková,
e-mail: michaela.stovcikova@msmtgov
cz, tel.:
+420 724 129 805