U projektů LD14xxx odevzdávejte ZAZ v termínu do 30 kalendářních dnů po ukončení realizace dle pokynů poskytovatele, nejpozději však do 31. ledna následujícího kalendářního roku.
U projektů LD15xxx odevzdávejte ZAZ nejpozději do 30 kalendářních dnů od data ukončení řešení projektu.
Požadované dokumenty ZAZ:
- vyplněný formulář ZAZ.doc
- zápis z oponentního řízení
- čestná prohlášení členů oponentního řízení
- oponentní posudky
- výkaz uznaných nákladů za kalendářní rok 2017 a za celé období řešení projektu (tzv. analytická sestava z účtárny)
-souhlasné vyjádření MŠMT v případě, že byly v průběhu roku uskutečněny dílčí změny ve skladbě uznaných nákladů projektu, pokud je podle smlouvy toto vyjádření potřeba tj:
- v případě projektů řady LD14xxx, dílčí změny skladby uznaných nákladů projektu, přesahující 20 % výše každé z položek, nebo 50 tis. Kč v daném kalendářním roce v souhrnu,
- v případě projektů řady LD15xxx, dílčí změny skladby uznaných nákladů projektu, přesahující 60 tis. Kč v daném kalendářním roce v souhrnu
- oznámení o změnách v řešitelském týmu
- přílohy podle potřeby (např. kopie plné moci pro podpis titulní strany)
Titulní stranu ZAZ musí podepsat statutární zástupce příjemce nebo osoba k tomu zmocněná (přiložte plnou moc).
ZAZ odevzdávejte podepsané, vytištěné (včetně všech příloh) na podatelnu MŠMT, Karmelitská 5, 118 12
Praha 1, poštou nebo osobně k rukám příslušného administrátora
a zároveň ZAZ odevzdávejte v elektronické podobě na vhodném nosiči (CD, USB disk) přiloženém ke zprávě.
ELEKTRONICKÁ A LISTINNÁ PODOBA MUSÍ BÝT TOTOŽNÁ.
Vrácení nedočerpaných finančních prostředků:
V souvislosti s příslušným ustanovením smlouvy o poskytnutí účelové podpory MŠMT žádá o převod prostředků, které nebudou v projektu s určitostí do 31. 12. 2017 čerpány, zpět na výdajový účet MŠMT č. ú. 821001/0710, a to do 30. 11. 2017 nebo v termínu podle smlouvy. Pokud nestihnete prostředky vrátit do 30. 11. 2017 nebo v termínu podle smlouvy vracíte tyto při zúčtování ze SR za rok 2017 na účet 6015-821001/0710 po 1. 1. 2018. Příjemce je povinen totéž zajistit i u případných dalších účastníků projektu.
Avízo o vratce, prosím, zašlete e-mailem na paní Ing. Zuzanu Plencnerovou, (zuzana.plencnerova@msmtcz). V avízu by vrácené prostředky měly být označeny – z jakého projektu nebyly dočerpány, kód projektu (např. LD14050)
Účelově určené prostředky převedené do fondu v předešlých kalendářních letech musí být do konce řešení projektu vyčerpány k účelu, ke kterému byly poskytnuty, v případě jejich nedočerpání se tyto prostředky vrací na účet MŠMT: 19-821001/0710 v rámci finančního vypořádání vztahů se státním rozpočtem na začátku následujícího rozpočtového roku.
PŘÍLOHY:
COST CZ_ 2017_Soubor dokumentů k předkládání ZAZ, soubor typu zip, (86,56 kB)
Program COST CZ
RNDr. Josef Janda.
Odbor strategických programů a projektů
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Karmelitská 5,
118 12 Praha 1
Tel: 234 812 918
e-mail: josef.janda@msmtcz