RIV - Odevzdání dat do IS VaVaI v roce 2010 a statistika
Podmínky pro odevzdání dat do IS VaVaI - RIV10 jsou uvedeny v následujícím souboru: Podminky_pro_odevzdani_dat_do_IS_VaVaI.doc (42,50 KB) a informace ze statistik výsledků zařazených do RIV a uplatněných v letech 2004 - 2008 naleznete pak v souboru: RIV_Informace_ze_statistik.doc (273,00 KB) .
Rozhodnutí poskytovatele k veřejné soutěži VES10 - výsledky
Tímto zveřejňujeme rozhodnutí poskytovatele o finanční podpoře projektů mezinárodní spolupráce ve výzkumu a vývoji v
programu KONTAKT - viz adresu: http://www.msmt-vyzkum.cz/cz/2009-pms/ . Výsledky
(přijaté i nepřijaté projekty) jsou uvedeny i v náledujícím souboru formátu excel KONTAKT_VES10_Rozhodnuti_poskytovatele.xls (100,50
KB).
Smlouva o využití výsledků VaV - projekty programu KONTAKT (ME)
Návrh smlouvy o využití výsledků výzkumu a vývoje (formulář) si můžete stáhnout zde: ME_Smlouva_o_vyuziti_vysledku-NÁVRH.doc.
Oponentní řízení pro projekty „ME“ se zahájením řešení od roku 2008, 2009 a 2010
Předložení periodických a závěrečných zpráv o řešení projektů VaV programu KONTAKT s identifikačním kódem ME08XXX (návrhy projektů podané v rámci VES08, tj. projekty se zahájeným řešením od roku 2008), ME09XXX (návrhy projektů podané v rámci VES09, tj. projekty se zahájeným řešením od roku 2009) a ME10XXX (návrhy projektů podané v rámci VES09, tj. projekty se zahájeným řešením od roku 2010) za rok 2010 se zpracovává pomocí webové aplikace ePROJEKTY na adrese http://www.msmt-vyzkum.cz/yyyy/eprojekty.
Přístupové údaje řešitelů do aplikace ePROJEKTY, jejíž pomocí se periodické a závěrečné zprávy (popř. závěrečné zprávy) vypracovávají, Vám budou zaslány prostřednictvím e-mailu. V případě požadavku na vytvoření dalších přístupů nebo jiných dotazů či požadavků, kontaktujte technickou podporu – telefonní číslo 731 411 404.
Periodická (průběžná) zpráva je souhrnným strukturovaným informováním o řešení projektu za uplynulé periodicky stanovené období pro periodické hodnocení a kontrolu průběhu projektu – nyní se předkládá poskytovateli zpráva za období roku 2010, a to v termínu do 31. ledna 2011. Poskytovatel může vznést připomínky k této zprávě, avšak pokud tak neučiní do 3 měsíců od předložení zprávy, je zpráva považována za schválenou.
Závěrečná zpráva je souhrnnou zprávou o řešení projektu - zpráva se předkládá poskytovateli v termínu do 31. prosince 2010. Závěrečná zpráva se zpracovává povinně v souladu s příslušnými ustanoveními uzavřené smlouvy na řešení projektu. Zprávu zpracovává a poskytovateli předkládá příjemce/řešitel (popř. koordinátor/řešitel-koordinátor) projektu VaV příslušného programu, a to nejpozději do 31. prosince 2010. Závěrečná zpráva se zpracovává povinně v souladu s příslušnými ustanoveními uzavřené smlouvy o poskytnutí podpory na řešení projektu. Poskytovatel může vznést připomínky k této zprávě, pokud tak neučiní do 3 měsíců od předložení zprávy, je zpráva považována za schválenou.
Obecně ke zprávám o řešení projektu VaV programu KONTAKT (ME)
Veškeré uváděné údaje musí odpovídat schváleným dokumentům (tj. návrh projektu a uzavřená smlouva, popřípadě změna smlouvy či dodatek, nebo jiným způsobem povolená změna), přičemž většina údajů je ve zprávě „předvyplněna“ podle aktuálního stavu uvedeného v informačním systému poskytovatele, avšak může se stát, že některé údaje ze schválených, povolených nebo nahlášených změn dosud nebyly v systému opraveny, pak tyto údaje upravte, opravte či doplňte tak, aby odpovídaly skutečnosti.
Ke každému formuláři je součástí aplikace ePROJEKTY „Nápověda“, kde jsou uvedeny podrobnější informace pro snadné a správné vyplnění jednotlivých formulářů. Vyplněné formuláře se odevzdávají elektronicky prostřednictvím webové aplikace ePROJEKTY a zároveň vytištěné (včetně příloh), podepsané na příslušných místech odpovědnou osobou a orazítkované se zasílají na adresu poskytovatele. V rámci každého projektu jsou uvedeny i příslušné pokyny k vyplňování formulářů či dalším krokům, např. Pokyny ke změnám v položkách schváleného rozpočtu projektu „ME“ pro rok 2010:
1) Přesuny v kompetenci příjemce = přesuny ve schváleném rozpočtu projektu do max. výše 20 % změny dané položky = jedná se o drobné přesuny „bez nutného souhlasu poskytovatele“, avšak přesun musí být opodstatněný, souviset s řešením daného projektu a jeho realizací nesmí být nikterak dotčen cíl a předmět řešení projektu či výše podpory (dotace) v daném roce; nepovoluje se pouze navýšení pol. osobní náklady! Tyto přesuny musí být uvedeny s patřičným zdůvodněním v komentáři ke změnám rozpočtu za uplynulý rok – bod 2.3.3. ZDŮVODNĚNÍ ZMĚN V ČERPÁNÍ periodické zprávy (popř. i bod 3.3.3.).
2) Přesuny podléhající schválení/souhlasu poskytovatele = přesuny ve schváleném rozpočtu projektu ve výši nad 20 % změny dané položky či přesuny, které ovlivní cíl a předmět řešení projektu či výši podpory (dotace) v daném roce = jedná se o přesuny, kde je nutné si předem vyžádat stanovisko poskytovatele k navrhované změně; stanovisko je pak součástí předkládané periodické zprávy o řešení projektu. Stanovisko poskytovatele k přesunům finančních prostředků v rozpočtu projektu musí být následně řešitelem vloženo do bodu 4.2.4. Zápisy a dokumenty z jednání s administrátory programu poskytovatele periodické zprávy (změny je třeba uvést – alespoň odkazem – též v bodu 2.3.3. ZDŮVODNĚNÍ ZMĚN V ČERPÁNÍ periodické zprávy).
Upozornění:
Do stanoveného termínu 31. prosince 2010, popř. 31. ledna 2011 je třeba závěrečnou, popř. periodickou zprávu o řešení projektu VaV programu KONTAKT odeslat elektronicky prostřednictvím webové aplikace ePROJEKTY a zároveň předat v listinné podobě jedno kompletní vyhotovení příslušné zprávy za rok 2010 (tj. včetně příloh) na příslušných místech podepsanou - titulní list dané zprávy musí být podepsán odpovědným řešitelem (řešitelem-koordinátorem) projektu a statutárním zástupcem příjemce (příjemce-koordinátora) projektu - a orazítkovanou na adresu poskytovatele s uvedením jména kontaktní osoby:
Ing. Světlana Trojanová
administrátor programu KONTAKT
Odbor mezinárodní spolupráce ve výzkumu a vývoji – odb.32
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Karmelitská 7
118 12 Praha 1 – Malá Strana
Oponentní řízení pro projekty se starším datem zahájení řešení (tj. od roku 2006 a 2007)
Pokyny k oponentním řízením pro rok 2010 naleznete v souboru ME_Pokyny_k_oponenturam_za_rok_2010.doc
- a příslušné formuláře jsou uvedeny níže v tabulce.
Pro rok 2010 byly dále stanoveny následující pokyny: Pokyny ke změnám v položkách schváleného rozpočtu projektu „ME“ pro rok 2010
1) Přesuny v kompetenci příjemce = přesuny ve schváleném rozpočtu projektu do max. výše 20 % změny dané položky = jedná se o drobné přesuny „bez nutného souhlasu poskytovatele“, avšak přesun musí být opodstatněný, souviset s řešením daného projektu a jeho realizací nesmí být nikterak dotčen cíl a předmět řešení projektu či výše podpory (dotace) v daném roce; nepovoluje se pouze navýšení pol. osobní náklady!
Přesuny podléhající schválení/souhlasu poskytovatele = přesuny ve schváleném rozpočtu projektu ve výši nad 20 % změny dané položky či přesuny, které ovlivní cíl a předmět řešení projektu či výši podpory (dotace) v daném roce = jedná se o přesuny, kde je nutné si předem vyžádat stanovisko poskytovatele k navrhované změně; stanovisko je pak součástí předkládané periodické zprávy o řešení projektu.
formulář | název | soubor |
skutečné náklady na řešení projektu v roce 2010 | F1 | F1_skutecnost_2010.xls |
zápis z oponentního jednání (průběžné/závěrečné) | F2 | F2_zapis_2010.doc |
zpráva o řešení projektu | F3 | F3_zprava_2010.doc |
oponentní posudek | F4 | F4_opon.posudek_2010.doc |
komentář k dotaci čerpané v roce 2010 | F5 | F5_specif.nakladu_2010.doc |
předpokládané náklady na řešení projektu v roce 2011 | F6 |
F6_predpoklad_2011_SOUHRNNE.xls F6_predpoklad_2011_PODROBNE.xls |
archivovaný soubor všech formulářů | FA | FA_2010.rar |
Kontaktní osoba:
Ing. Světlana Trojanová
tel: 234 811 613
e-mail: svetlana.trojanova@msmtcz (fiserovaj@msmtcz)
Karmelitská 7,118 00 Praha 1.