- Podání žádosti
Žádosti o prodloužení doby řešení projektu v souvislosti s pandemií Covid–19 (podepsané statutárním zástupcem) a žádosti o případný převod nevyčerpaných prostředků do následujícího roku/roků implementace projektu dle upraveného finančního plánu uvedeného v příloze žádosti doručujte poskytovateli prostřednictvím datové schránky vidaawt do 15. října 2020. V poli „Věc“ nezapomeňte, prosím, uvést kód projektu, v položce „K rukám“ vyplňte „Oddělení 33“. Každá žádost bude individuálně posuzována poskytovatelem.
2. Provedení vratky
Po posouzení Vaší žádosti budete vyzváni k provedení vratky. Ke každé vratce zasílejte avízo o vratce Ing. Haně Lukavcové (hana.lukavcova@msmtcz) a na aviza@msmtcz
Náležitosti avíza:
- název příjemce
- kód projektu
- částka vratky
- zda jde o vratku letošního roku nebo minulých let
-
Vratky se provádí následujícím způsobem:
- Vratky prostředků aktuálního roku (2020) zasílejte na výdajový účet MŠMT (821001/0710). Maximální výše této vratky je rovna výši letos poskytnuté dotace
- Vratky prostředků minulých let (2019 a starší) zasílejte na depozitní účet MŠMT (6015‑821001/0710)
3. Rozhodnutí o změně
V případě schválení Vaší žádosti (i částečného schválení) Vám bude zasláno rozhodnutí o změně.
Budete-li mít jakékoli dotazy, kontaktujte prosím svého projektového manažera na MŠMT.