Obor státní služby: 28 – Informační a komunikační technologie
Popis činností:
-
řízení a koordinace činnosti odboru zahrnující organizaci, kontrolu a hodnocení práce 2 podřízených oddělení (provozní IT / informační systémy a digitalizace),
- koordinace vymezení a aktualizace informační strategie resortu a s ní související řízení a koordinace informatických činností v působnosti ministerstva vč. zpracování návrhů resortních řešení v oblasti rozvoje eGovernmentu a jejich implementace,
- řízení činností budování Informačního systému vzdělávání (eEdu),
- řízení, koordinace a podíl na realizaci činností souvisejících s:
- přípravou a aktualizací Informační koncepce MŠMT a implementací jejích opatření,
- zajištěním podmínek pro bezpečný provoz, správu a užívání informačních a komunikačních technologií,
- správou a provozem informačních systémů veřejné správy,
- zpracováním návrhů interních aktů řízení a resortní legislativy v oblasti digitalizace,
- příprava návrhu rozpočtu odboru vč. plánů zakázek, investic, oprav, údržby a rozvoje v oblasti ICT a digitalizace.
Výhody na straně žadatele:
-
znalost právních předpisů z dané oblasti (zejména zákony č. 365/2000 Sb., 181/2014 Sb. a 12/2020 Sb.);
- znalost provozní infrastruktury ICT, její architektury a souvisejících procesů; a/nebo orientace v oblasti provozu, rozvoje a správy informačních systémů veřejné správy a jejich architektury;
- silné vůdčí schopnosti a komunikační dovednosti;
- dobré analytické schopnosti a orientace na výsledek.
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání magisterského stupně
Další podmínky:
- praxe splňuje podmínku praxe v souladu s § 57 odst. 3 zákona o státní službě, tj. v uplynulých 15 letech vykonával nejméně po dobu 2 let činnosti podle § 5 nebo činnosti obdobné, z toho nejméně po dobu 1 roku ve vedoucí funkci nebo jako člen statutárního orgánu právnické osoby[1]
- způsobilost mít přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů
- znalost anglického jazyka na úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Pracoviště: Karmelitská ul., Praha 1
Platová třída: 15.
Platové ohodnocení:
- platový tarif až do 60.420 Kč v závislosti na počtu let praxe
- příplatek za vedení až 20.880 Kč
- osobní příplatek až do výše 60.420 Kč
Předpokládaný nástup: bezprostředně po ukončení výběrového řízení, nebo dle dohody.
Žádosti doručte do: 26. 6.2025 (stačí jen e-mailem na posta@msmtgov
cz)
Více informací o poskytovaných benefitech naleznete zde.
Bližší informace o zpracování osobních údajů správcem naleznete zde.
Podrobnější informace o místě a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v níže přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Čestné prohlášení_dle § 4 odst. 3 lustračního zákona.doc
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení 100.pdf
Žádost o přijetí do služebního poměru jmenování
100.docx
Těšíme se na případnou spolupráci.
V případě dalších dotazů se obracejte na:
Ing. Václava Jelena, e-mail: vaclav.jelen@msmtgov
cz, tel.: 234 811 662, LinkedIn
vrchního ředitele sekce informatiky, statistiky a analýz
nebo
Mgr. Kamilu Svobodovou, e-mail: kamila.svobodova@msmtgov
cz,
tel.: 234 811 458, LinkedIn
administrátorku výběrového řízení
Vyvěšeno na úřední desce: 12. 6. 2025
Odstraněno z úřední desky: 26. 6. 2025
[1] Splnění předpokladu praxe v souladu s § 57 odst. 3 zákona o státní službě zákona o státní službě se dle § 51 odst. 3 zákona o státní službě dokládá příslušnými listinami (např. pracovní smlouva, potvrzení o zaměstnání vydané zaměstnavatelem, výpis z personálního spisu, které prokazují zastávanou pozici). Příslušné listiny žadatel předloží nejpozději před konáním pohovoru podle § 27 odst. 3; při podání žádosti může doložit splnění předpokladu předložením jejich kopií.