Termíny odevzdání PEZ/ZAZ: U projektů LH14xxx odevzdávejte ZAZ do 14 dnů od konání oponentního řízení avšak nejpozději do 31. 1. 2017.
U projektů LH15xxx odevzdávejte PEZ do 14 dnů od konání oponentního řízení avšak nejpozději do 31. 1. 2017.
Požadované dokumenty PEZ pro projekty LH15xxx:
- vyplněný formulář PEZ.doc
- zápis z oponentního řízení
- čestná prohlášení členů oponentního řízení
- oponentní posudky
- výkaz uznaných nákladů za kalendářní rok 2016 (tzv. účetní analytická sestava z účtárny)
- souhlasné vyjádření MŠMT v případě, že byly v průběhu roku uskutečněny dílčí změny ve skladbě uznaných nákladů projektu nad 60 tis. Kč změny každé z položek
- přílohy dle Vašeho uvážení (např. kopie plné moci pro podpis titulní strany)
Požadované dokumenty ZAZ pro projekty LH14xxx:
- vyplněný formulář ZAZ.doc
- zápis z oponentního řízení
- čestná prohlášení členů oponentního řízení
- oponentní posudky
- výkaz uznaných nákladů za kalendářní rok 2016 a za celé období řešení projektu (tzv. analytická sestava z účtárny)
- souhlasné vyjádření MŠMT v případě, že byly v průběhu roku uskutečněny dílčí změny ve skladbě uznaných nákladů projektu nad 20 % změny každé z položek
- oznámení o změnách v řešitelském týmu
- přílohy dle Vašeho uvážení (např. kopie plné moci pro podpis titulní strany)
Titulní stranu PEZ a ZAZ musí podepsat statutární zástupce příjemce nebo osoba k tomu zmocněná (přiložte plnou moc).
PEZ a ZAZ odevzdávejte podepsané, vytištěné (včetně všech příloh) na podatelnu MŠMT, Karmelitská 5,
118 12 Praha 1, poštou nebo osobně k rukám příslušného administrátora
a zároveň PEZ a ZAZ odevzdávejte elektronicky přes elektronické Úložiště.
Formuláře PEZ a ZAZ KONTAKT II. doc vkládejte do Úložiště ve formátu word, ve formátu pdf vkládejte ostatní dokumenty a podepsanou titulní stranu PEZ/ZAZ.
Úložiště – elektronické Úložiště slouží ke vkládání PEZ a ZAZ (včetně všech příloh) v elektronické podobě. Naleznete jej na adrese: https://intervesvav.msmt.cz/frontend/index.jsp
Přístupové údaje do „Úložiště“ Vám budou odeslány do konce listopadu na e-mail příslušného řešitele projektu. Pokud do konce listopadu řešitel neobdrží přístupové údaje, informujte administrátora programu.
Vrácení nedočerpaných finančních prostředků:
V souvislosti s příslušným ustanovením smlouvy o poskytnutí účelové podpory MŠMT žádá o převod prostředků, které nebudou v projektu s určitostí do 31. 12. 2016 čerpány nebo v případě veřejných vysokých škol a veřejných výzkumných institucí převedeny do FÚUP, zpět na výdajový účet MŠMT č. ú. 821001/0710, a to do 30. 11. 2016. Pokud nestihnete prostředky vrátit do 30. 11. 2016, vracíte tyto při zúčtování ze SR za rok 2016 na účet 6015-821001/0710 po 1. 1. 2017. Příjemce je povinen totéž zajistit i u případných dalších účastníků projektu.
Avízo o vratce, prosím, zašlete e-mailem na paní Ing. Zuzanu Plencnerovou, (zuzana.plencnerova@msmtcz). V avízu by vrácené prostředky měly být
označeny – z jakého projektu nebyly dočerpány, kód projektu (např. LH14050)
Účelově určené prostředky převedené do fondu v předešlých kalendářních letech musí být do konce řešení projektu vyčerpány k účelu, ke kterému byly poskytnuty, v případě jejich nedočerpání se tyto prostředky vrací na účet MŠMT: 19-821001/0710 v rámci finančního vypořádání vztahů se státním rozpočtem na začátku následujícího rozpočtového roku.
PŘÍLOHY:
KONTAKT II_POKYNY K OPONENTURÁM 2016.zip (751,75 kB)
Program KONTAKT II
Odbor strategických programů a projektů
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Karmelitská 5
118 12 Praha 1
Tel: 234 811 244
e-mail: maria.krausova@msmt
