V souladu s čl. 6 rozhodnutí o poskytnutí institucionální podpory je v rámci kontroly čerpání a využívání podpory a účelnosti vynaložených nákladů projektu poskytovatelem povinností příjemce uspořádat průběžné a závěrečné oponentní řízení k řešenému projektu 1. výzvy programu QuantERA.
Odst. 4 čl. 6 Rozhodnutí stanovuje časové lhůty následovně: příjemce je povinen předložit nejpozději 15 pracovních dnů před konáním oponentního řízení poskytovateli ke schválení návrh na složení oponentní rady, včetně určení jejího předsedy, dále návrh na určení alespoň 2 nezávislých oponentů, kteří nejsou v pracovně právním vztahu k příjemci, a návrh termínu konání oponentního řízení. Pokud poskytovatel nesouhlasí s předloženým návrhem na složení oponentní rady, určením oponentů či s navrženým termínem konání oponentního řízení, předloží mu příjemce ke schválení nový návrh. Příjemce je povinen předložit poskytovateli zápis z průběžného oponentního řízení doplněný odborné posudky od alespoň 2 nezávislých oponentů nejpozději v termínu 15 pracovních dnů ode dne jeho konání.
Více informací a bližší pokyny k oponentním řízením, stejně jako formuláře zpráv oponentů, zápisu z oponentního řízení a čestná prohlášení, naleznete v dokumentech přiložených níže.
Pro více informací neváhejte kontaktovat Mgr. Michala Vávru e-mailem na michal.vavra@msmtcz, případně telefonicky na tel. 234 812 853.
1. Zásady oponentního řízení
2. Oponentní zpráva - formulář
3. Zápis z oponentního řízení - formulář
4. Čestná prohlášení oponentů a členů oponentní rady