ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Skoč na obsah Skoč na navigaci

MŠMT ČR MŠMT ČR

Navigace

  • Ministerstvo
    • Základní informace
    • Služby veřejnosti
    • Legislativa
    • Hospodaření resortu
    • Kariéra na MŠMT
    • Pro novináře
    • Ceny MŠMT
    • Genderová rovnost
    • Archiv
  • Vzdělávání
    • Školství v ČR
    • Pedagogičtí pracovníci a pracovnice
    • Společné vzdělávání
    • Předškolní vzdělávání
    • Základní a základní umělecké vzdělávání
    • Střední vzdělávání
    • Vyšší odborné vzdělávání
    • Vysoké školství
    • Spec.vzděl., prevence, inst. vých.
    • Školní stravování
    • Další vzdělávání
    • Školský rejstřík
    • Organizace školního roku
  • Mládež
    • Aktuality
    • Politika mládeže
    • Mládež v pohybu a ve zdraví
    • Finanční podpora
    • Neformální a zájmové vzdělávání
    • Mezinárodní spolupráce
    • Letní tábory
    • Odkazy
    • Kontakty
    • Archiv
  • Sport
    • Kontakty
    • Národní rada pro sport
    • Dokumenty
    • Akreditace - změna od 1. 1. 2020
    • Antidoping
    • Sport
    • Neinvestiční dotace
    • Investiční dotace
    • ARCHIV
  • Výzkum a vývoj
    • BEZPEČNOST VÝZKUMU
    • Aktuality
    • Dokumenty a legislativní předpisy
    • Podpora výzkumu a vývoje
    • Mezinárodní spolupráce ve výzkumu a vývoji
    • Evropský výzkumný prostor
    • Projekty sdílených činností
    • Veřejné rejstříky, registry a seznamy
    • Ceny ministra ve VaVaI
    • Ostatní
  • EU a zahraničí
    • Pomoc Ukrajině
    • Stipendijní pobyty v zahraničí
    • Financování - výzvy a peněžní dary
    • Uznávání kvalifikací a vzdělání v EU
    • Rada EU
    • Erasmus+ a Evropský sbor solidarity
    • Evropský prostor pro vzdělávání
    • Evropské školy
    • Další aktivity v oblasti politik EU
    • Studium cizinců v České republice
    • Mezinárodní smlouvy, organizace a sankce
    • Češi v zahraničí, lektoráty a krajané
    • Jazykové vzdělávání a další mezinárodní projekty
    • Archiv
  • Fondy EU
    • Národní plán obnovy
    • OP JAK (2021-2027)
    • OP VVV (2014-2020)
    • OP VaVpI (2007-2013)
    • OP VK (2007-2013)
  • Marwel seznam

    Moje menu

    Přidat stránku pod názvem:

    Naposledy čtené články

    • Podmínky akreditace programů realizovaných formou webináře nebo videokonference
    • Pokyny k vypracování průběžných zpráv za rok 2018
    • Věstník MŠMT 07-08/2016
    • Cena Milady Paulové 2015
    • Stránka nenalezena

Vyhledávání

Přihlášení   Registrace
x


Poslat heslo

Přepínání jazyků

Výběr jazyka englishEN
Titulní stránka ⁄ Vzdělávání ⁄ Další vzdělávání ⁄ Akreditace v systému DVPP ⁄ Žádost o akreditaci ⁄ Podmínky akreditace programů realizovaných...

Podmínky akreditace programů realizovaných formou webináře nebo videokonference

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy akredituje v systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) kvalifikační a specializační programy, které je možné realizovat kombinovanou formou (prezenční a on-line synchronní forma), nebo formou webináře nebo videokonference. Tato informace obsahuje podmínky akreditace programů či jejich částí realizovaných on-line synchronní formou.    

K akreditaci v systému DVPP lze předložit i programy realizované on-line synchronní vzdělávací formou, a to v podobě webináře nebo videokonference (dále jen „webinář“) či  kombinaci této formy s formou prezenční.
U programu nebo jeho části, který je realizován synchronní on-line formou, a to konkrétně formou webináře, je zapotřebí dodržet níže uvedené požadavky:

  1. deklarovat průběh webináře v rozsahu nejvýše 90 minut s minimálně hodinovou přestávkou mezi jednotlivými bloky, v rámci níž je možno maximálně 30 minut věnovat reakcím na vznesené dotazy a podněty účastníků (tj. 90minutové bloky a nejméně půl hodiny psychohygienické pauzy).
  2. obsah programu rozepsat podle bodu 1 po blocích nejvýše 90 minut,
  3. upřesnit, kde a po jakou dobu bude možné záznam webináře zhlédnout (pro jeho kontrolu a pro potřeby účastníků, neboť možnost opětovného zhlédnutí je jednou z didaktických výhod této formy),
  4. do názvu programu uvést tento typ formy, tj. dát např. do závorky nebo za pomlčku slovo „webinář“,
  5. prezenční listinu nahradit snímkem obrazovky (tzv. printscreenem), ze kterého bude zřejmý počet přihlášených účastníků a datum a čas pořízení snímku obrazovky (např. včetně zobrazení systémového data a času počítače),
  6. na osvědčení k položce „místo konání“ uvést „on-line“,
  7. formou webináře nelze realizovat praxi nebo praktickou část výuky, dále pak části programu obsahující aktivizující či interaktivní metody, případně části zaměřené na získávání dovedností nebo obsahující práci ve dvojicích či skupinách vyžadující komplexní bezprostřední vnímání osobnosti jedince včetně verbálních i neverbálních projevů,
  8. Závěrečné zkoušky lze realizovat prezenční formou nebo formou videokonference. 

    Zkoušku formou videokonference lze zvolit pouze v případě, umožňuje-li to charakter zkoušky (zkouška nezahrnuje aktivity, které vyžadují osobní přítomnost účastníka), a je třeba dodržet následující požadavky:

    1. účastník zkoušky (zkoušený) musí vyjádřit s touto formou zkoušky souhlas
    2. zkoušku, stejně jako semináře pořádané formou videokonference/webináře, je nezbytné nahrávat a uchovat pro případnou kontrolu ze strany správního orgánu min. 3 měsíce
    3. s protokolem o realizaci zkoušky je třeba uchovávat i printscreen obrazovky, ze kterého bude zřejmý počet a jména účastníků dané zkoušky a datum a čas pořízení snímku obrazovky (např. včetně zobrazení systémového data a času počítače).

V Praze dne 24. září 2020  (aktualizace 26. září 2023)

Nahoru

Navigace v sekci

  • Mikrocertifikáty
  • Akreditace v systému DVPP
    • Aktuality
    • Žádost o akreditaci
      • Elektronická přihláška
      • Jak zpracovat žádost o akreditaci
      • Osvědčení
      • Podmínky akreditace programů realizovaných formou webináře nebo videokonference
      • Prodloužení akreditace vzdělávacího programu
      • Akreditace vzdělávací instituce
      • Časté chyby v žádostech
      • Požadované řazení dokumentů v žádosti, adresa MŠMT pro podání žádosti
      • Postup žadatele při výzvě k využití práva nahlížet do spisu a podání návrhu na doplnění žádosti
    • Standardy a metodická doporučení
    • Akreditační komise a termíny
    • Kontrolní činnost MŠMT
    • Databáze udělených akreditací v systému DVPP
    • Archiv
  • Autorizace a Národní soustava kvalifikací
  • Rekvalifikace
  • Kariérové poradenství
  • Další vzdělávání a celoživotní učení
  • Statistická šetření a průzkumy v dalším vzdělávání
  • Seznam standardizovaných jazykových zkoušek
  • Aktuality ve vzdělávání dospělých

Patička

small-logo.png Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

mapa stránek | novinky e-mailem | prohlášení o přístupnosti | RSS 


Rejstříky, databáze
  • Statistika školství
  • Pro veřejnost
  • O školské statistice
  • Sběry statistických dat
  • Statistické výstupy a analýzy
  • Číselníky a klasifikace
  • Adresáře školských institucí
  • Důležité odkazy
  • Školský rejstřík
  • Přehled vysokých škol
  • Plán veřejných zakázek 2024
  • Otevřená data
  • PORTÁL YOUR EUROPE
Kontakt pro veřejnost

Karmelitská 529/5
118 12 Praha 1
tel. ústředna:
+420 234 811 111

Podatelna pro veřejnost:

pondělí a středa - 7:30-17:00
úterý a čtvrtek - 7:30-15:30
pátek - 7:30-14:00


8:30 - 9:30 - bezpečnostní přestávka
(více informací ZDE)

Elektronická podatelna:
posta@msmt_gov_cz

ID datové schránky: vidaawt

Snadné čtení

1Snadne cteni

© 2013 – 2025  MŠMT

Nastavení soubrů cookies

Tvorba webových stránek a aplikací Tvorba webových stránek a aplikací