Termíny odevzdání PEZ/ZAZ:
U projektů LG14xxx odevzdávejte ZAZ do 14 dnů od konání oponentního řízení, avšak nejpozději do 31. 1. 2017.
U projektů LG15xxx odevzdávejte PEZ nejpozději do 31. 1. 2017.
Požadované dokumenty PEZ pro projekty LG15xxx:
- vyplněný formulář PEZ.doc,
- zápis z oponentního řízení,
- čestná prohlášení členů oponentního řízení,
- oponentní posudky,
- výkaz uznaných nákladů za kalendářní rok 2016 (tzv. analytická sestava z účtárny),
- souhlasné vyjádření MŠMT v případě, že byly v průběhu roku uskutečněny dílčí změny ve skladbě uznaných nákladů projektu nad 60 tis. Kč změny každé z položek,
- přílohy dle Vašeho uvážení (např. kopie plné moci pro podpis titulní strany).
Požadované dokumenty ZAZ pro projekty LG14xxx:
- vyplněný formulář ZAZ.doc,
- zápis z oponentního řízení,
- čestná prohlášení členů oponentního řízení,
- oponentní posudky,
- výkaz uznaných nákladů za kalendářní rok 2016 a za celé období řešení projektu (tzv. analytická sestava z účtárny),
- souhlasné vyjádření MŠMT v případě, že byly v průběhu roku uskutečněny dílčí změny ve skladbě uznaných nákladů projektu nad 20 % změny každé z položek nebo v případě, že byl rozšiřován řešitelský tým,
- přílohy dle Vašeho uvážení (např. kopie plné moci pro podpis titulní strany).
PEZ a ZAZ odevzdávejte podepsané, vytištěné (včetně všech příloh) na podatelnu MŠMT, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1 poštou nebo osobně k rukám administrátora a zároveň PEZ a ZAZ odevzdávejte přes elektronické Úložiště. Formuláře PEZ a ZAZ vkládejte do Úložiště ve formátu word, ve formátu pdf vkládejte ostatní dokumenty a podepsanou titulní stranu PEZ/ZAZ. Titulní stranu PEZ/ZAZ musí podepsat statutární zástupce příjemce nebo osoba k tomu zmocněná. Přílohou PEZ/ZAZ pak musí být kopie plné moci/vnitřního předpisu, na jehož základě podepsala daná osoba titulní stranu.
Úložiště – elektronické Úložiště slouží ke vkládání PEZ a ZAZ (včetně všech příloh) v elektronické podobě. Naleznete jej na adrese: https://intervesvav.msmt.cz/frontend/index.jsp Přístupové údaje do „Úložiště“ Vám budou odeslány do konce listopadu na e-mail příslušného řešitele projektu. Pokud do konce listopadu řešitel projektu neobdrží přístupové údaje, informujte administrátora programu.
Vrácení nedočerpaných finančních prostředků:
V souvislosti s příslušným ustanovením smlouvy o poskytnutí účelové podpory MŠMT žádá o převod prostředků, které nebudou v projektu s určitostí do 31. 12. 2016 čerpány nebo v případě veřejných vysokých škol a veřejných výzkumných institucí převedeny do FÚUP, zpět na výdajový účet MŠMT č. ú. 821001/0710, a to do 30. 11. 2016. Pokud nestihnete prostředky vrátit do 30. 11. 2016, vracíte tyto prostředky při zúčtování ze SR za rok 2016 na účet 6015-821001/0710 po 1. 1. 2017. Příjemce je povinen totéž zajistit i u případných dalších účastníků projektu.
Avízo o vratce, prosím, zašlete e-mailem na paní Ing. Zuzanu Plencnerovou (zuzana.plencnerova@msmtcz). V avízu musí být vrácené prostředky označeny - z jakého programu nebyly dočerpány (INGO II), kód projektu (např. LG15001).
Účelově určené prostředky převedené do fondu (FÚUP) v předešlých kalendářních letech musí být do konce řešení projektu vyčerpány k účelu, ke kterému byly poskytnuty, v případě jejich nedočerpání se tyto prostředky vrací na účet MŠMT: 19-821001/0710 v rámci finančního vypořádání vztahů se státním rozpočtem na začátku následujícího rozpočtového roku.
Přílohy: Pokyny k oponenturam INGO II 2016.zip (812,3 kB)
Odbor strategických programů a projektů
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Karmelitská 7
118 12 Praha 1
tel: +420 234 811 832
e-mail: david.kloz@msmtcz
www.msmt.cz